Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:32:18 GMT

مصدومیت سرمربی سپیدار قائمشهر در حادثه رانندگی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۱۳۰

مصدومیت سرمربی سپیدار قائمشهر در حادثه رانندگی

ساری – ایرنا – سرمربی تیم سپیدار قائمشهر یک شنبه شب در حادثه رانندگی با کامیون دچار مصدومیت شد.

نایب رئیس هیات فوتبال بانوان مازندران به خبرنگار ایرنا در خصوص این سانحه رانندگی گفت: سرمربی تیم سپیدار قائمشهر در راه بازگشت از دکتر به دلیل سرماخوردگی یکی از بازیکنانش در جاده کمربندی فیروزکوه دچار سانحه با کامیون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاطمه بوداغی افزود: در این حادثه سارا آذری از ناحیه گوش، گردن و دست ناحیه چپ دچار آسیب دیدگی شد.
وی در خصوص این سوال که آیا ایشان می تواند هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان، این تیم را هدایت کند،گفت: به دلیل آسیب دیدگی ایشان تا 80 درصد نمی تواند هدایت تیم را برعهده بگیرد، بنابراین، سرپرست و کمک مربی، تیم سپیدار را هدایت می کنند.
سارا آذری سرمربی تیم سپیدار قائمشهر نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: تمام تلاشم را می کنم تا در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بتوانم هدایت تیم ام را مقابل تیم آذرخش تهران برعهده بگیرم.
وی افزود: به دلیل تصادف و مصدومیتم تا پنج شنبه استراحت دارم.
هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه 23 آذرماه میان تیم های آذرخش تهران و سپیدار قائمشهر برگزار می شود.
سپیدار قائمشهر فصل گذشته در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول توانست با قرار گرفتن در مکان دوم این مسابقات، مازندران را در لیگ برتر فوتبال زنان صاحب نماینده بکند و پس از 17 سال فعالیت بخش بانوان در هیات فوتبال مازندران روی خوش به این بخش نشان بدهد.
هفته اول لیگ برتر بانوان، تیم سپیدار قائمشهر میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در این بازی تیم سپیدار با شکست 5 بر صفر مواجه شد.
فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان 16 آذرماه سال جاری با حضور 12 تیم آغاز شد.
/1899/7334

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال بانوان سپيدار قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!

عزم و اشتیاق بالای سرمربی آلمانی برای هدایت بارسلونا.

طرفداری | با اعلام جدایی ژاوی از بارسلونا، این باشگاه در حال جستجوی سرمربی جدیدی است. هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، یکی از گزینه‌های اصلی آبی‌واناری‌ها برای نیمکت این تیم است.

به گزارش رادیو کاتالونیا، در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر تمایل بارسلونا به حفظ ژاوی به عنوان سرمربی شنیده می‌شود، تا کنون هیچ تصمیم رسمی در این خصوص گرفته نشده است. هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، یکی از نام‌های مطرح برای جانشینی ژاوی است. اشتیاق فلیک برای هدایت بارسلونا بر کسی پوشیده نیست و او به تازگی تحقیقات گسترده‌ای در مورد این باشگاه انجام داده است.

تحقیقات گسترده میدانی هانسی فلیک در مورد بارسلونا

فلیک در مورد عملکرد باشگاه، بازیکنان و حتی بهترین مکان‌های دیدنی شهر بارسلونا پرس و جو کرده است. این مربی 59 ساله که سابقه کسب سه‌گانه با بایرن مونیخ را دارد، در حال حاضر بدون تیم است و از این فرصت برای آماده شدن برای حضور احتمالی‌اش در بارسلونا استفاده می‌کند. این سرمربی سرشناس آلمانی، به دلیل مهارت‌های عالی خود در مدیریت بازیکنان و رویکرد عملی‌اش شناخته شده است. تمایل او به شناخت عمیق بارسلونا نشان‌دهنده تعهدش به این باشگاه و تلاشش برای ورود بدون نقص به این تیم است.

مشورت با بزرگان بارسلونا

گزارش‌ها حاکی از آن است که هانسی فلیک برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بارسلونا، با پپ گواردیولا، سرمربی سابق این تیم و سرمربی فعلی منچسترسیتی و همچنین دومنک تورنت، دستیار سابق گواردیولا در بارسلونا و منچسترسیتی، گفتگو کرده است. این افراد شناخت عمیقی از بارسلونا دارند و می‌توانند اطلاعات و تجربیات ارزشمندی را در اختیار فلیک قرار دهند.

تصمیم نهایی در مورد انتخاب سرمربی بارسلونا

با وجود اینکه فلیک یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری بارسلوناست اما هنوز هیچ تصمیم نهایی در این مورد گرفته نشده است. باشگاه بارسلونا در حال بررسی سایر گزینه‌هاست و به زودی سرمربی جدید خود را معرفی خواهد کرد. در صورت جدایی ژاوی، زمان نشان خواهد داد که چه کسی جایگاه او را به دست می‌گیرد، اما فلیک مطمئناً آماده است تا یکی از این پیشتازان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران
  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران/ اوسمار درتعقیب ۳تفنگدار اروپایی
  • گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی درمرگنلر
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏