Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خندان رو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: الگوهای پیش یابی هواشناسی تغییر عمده ای را طی ۷۲ ساعت آینده در جو منطقه نشان نمی دهد.

وی، جوی آرام و یکنواخت را برای آسمان استان طی این مدت پیش بینی کرد و گفت: همچنین تا پایان هفته جاری استقرار هوای سرد شبانه برای استان پیش بینی می شود.

تشدید سرما و یخبندان

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی اضافه کرد: این سرما و یخبندان صبح فردا چهارشنبه محسوس تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خندان رو با اشاره به وقوع یخبندان در سه شهر استان طی ۲۴ ساعت گذشته، بیان داشت: در این مدت شهرهای بیرجند حداقل دمای یک درجه زیر صفر، سربیشه چهار درجه زیر صفر و قاین سه درجه زیر صفر را تجربه کردند.

وی همچنین سربیشه با حداقل دمایی چهار درجه زیر صفر را سردترین شهر استان طی این مدت اعلام کرد و افزود: شهر طبس نیز با بیشینه دمایی ۲۰ درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان در این مدت بوده است.

به گفته وی تغییرات دمایی مرکز استان نیز در این مدت بین منفی یک درجه و ۱۳ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

کد خبر 4482411

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند هواشناسی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبسین با 10 میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی/صدور هشدار زرد هواشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  کارشناس هواشناسی  گفت: در شبانه روز گذشته طبسین شهرستان نهبندان 10 میلیمتر، چاهدراز و کهنو 3 میلیمتر بارش را ثبت کرد.

لطفی افزود: براساس الگوی نقشه ها و تصاویر ماهواره های هواشناسی، امروز شرایط جوی در منطقه پایدار خواهد بود و به تدریج از فرداشب افزایش ابر و از اوایل وقت جمعه تا صبح شنبه با تقویت ناپایداریهای جوی گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک ( در برخی نقاط بویژه مرزشرقی کاهش کیفیت هوا و دید افقی ) رگبار و رعد و برق در مناطق کوهستانی و مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و از ظهر جمعه در نقاط سردسیر و ارتفاعات بارش برق قابل پیش بینی است.

وی  از صدور هشدار زرد هواشناسی خبرداد و افزود: به لحاظ دمایی روند تغییرات امشب و فرداشب افزایشی است اما طی روز جمعه تا صبح شنبه کاهش دما  محسوس پیش بینی می شود. 

در شبانه روز گذشته  سربیشه با حداقل دمای 5 درجه سلسیوس بالای صفر  خنک ترین و دهسلم نهبندان با حداکثر دمای 31 درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان گزارش شدند. 

تغییرات دمای مرکز استان نیز دراین مدت بین حداقل 6 و حداکثر 17 درجه سلسیوس بالای صفر ثبت شد. 

دیگر خبرها

  • جام آسمان، جان زمین را سیراب نکرد/ تداوم عطش در کویر
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • دمای هوای کردستان به محدوده یخبندان می‌رسد
  • طبسین با ۱۰ میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی
  • طبسین با 10 میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی/صدور هشدار زرد هواشناسی
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ در خراسان جنوبی
  • پایداری شرایط جوی تا پایان هفته
  • وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در نوار شرقی خراسان جنوبی
  • تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی