Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@20:17:32 GMT

آتش‌سوزی در باغ‌ رستوران فرحزاد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۱۵۵

آتش‌سوزی در باغ‌ رستوران فرحزاد + تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک باغ رستوران در فرحزاد خبر داد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر حریق در یک رستوران در محله فرحزاد درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:19 امروز با تماسهای شهروندان، یک مورد آتش‌سوزی در یک رستوران در محله فرحزاد، خیابان گلبرگ چهار به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک باغ‌ رستوران بود که فضایی حدوداً 300 متری مسقف به عنوان بخش غذاخوری در آن وجود داشت و نمای داخلی آن با چوب و پارچه پوشیده شده بود.

وی تصریح کرد: در زمان رسیدن آتش‌نشانان، بخش غذاخوری شعله‌ور شده و آتش در حال سرایت به آلاچیق‌ها در قسمت باغ بود که آتش‌نشانان به سرعت اقدام به مهار و اطفای حریق کردند و از سرایت آتش به سایر قسمتها جلوگیری شد.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، گفت: آتش‌نشانان با ایمن‌سازی محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.

آتش‌سوزی مرگبار در خانه قدیمی + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌سوزی آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش سوزی آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 6088763

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران