Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکزکرمانشاه افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با بیان اینکه سینما پیروزی به‌عنوان یکی از سینما‌های قدیمی شهر کرمانشاه در اختیار حوزه هنری قرار گرفته است، اظهار داشت: در اثر زلزله سال گذشته از جهت سازه ساختمانی آسیب‌های جدی به این سینما وارد شد و با توجه به شرایط نامناسب این سینما تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشین آزادی افزود: با توجه به فرسوده بودن سینما و تخریب کامل آن تاکنون سندی برای تجهیز و بازسازی سینما پیروزی از سوی شهرداری برای مجوز این سینما اخذ نشده است، اما تا پایان دی ماه امسال مجوز‌های ساخت سینما صادر می‌شود.
آزادی بیان کرد: در بازسازی سینما پیروزی هدف فقط احیای یک سینما نیست بلکه راه‌اندازی یک قطب فرهنگی از طریق ایجاد یک پردیس سینمایی هدف است و بعد از صدور سند از سوی شهرداری، تیم حرفه‌ای برای ساخت سینما پیروزی در نظر گرفته شده است.
آزادی با اشاره به اینکه برای صدور سند تک برگی از سوی شهرداری نیاز به کد سقفی است، افزود: منظور از کد سقفی این است که تعداد طبقات و میزان ارتفاع یک سازه از لحاظ قانونی باید تصویب شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه سینما پیروزی سینمای قدیمی پردیس سینمایی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه سابق لواسان: ساخت مسجد کار شهرداری نیست

سید سعید لواسانی امام جمعه سابق لواسان در صفحه توییتر خود نوشت: ساخت ‎مسجد کار شهرداری نیست، ساخت مسجد مردمی‌ترین عمل مومنانه جمعی است. شهرداری به وظیفه خود بپردازد و مسجد را به مومنان بسپارد. ساخت پارک، احداث بزرگراه، توسعه سامانه‌های شهری، بهینه کردن مسیر‌ها و... وظایف شهرداری است که الحمدلله درباره آن‌ها بغایت کم‌کاری می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • سینما‌های کرمانشاه در شب‌های قدر تعطیل اند
  • امام جمعه سابق لواسان: ساخت مسجد کار شهرداری نیست
  • تعطیلی سینما‌های کرمانشاه همزمان با لیالی‌قدر
  • شعرخوانی شنیدنی افشین علا در محضر رهبر انقلاب
  • تصاویـر پربازدید از ژست بازیگر زن زیبای سینما در بیستون کرمانشاه
  • تداوم رونق سینمایی در نوروز رمضانی؛ گیشه به ۷۶ میلیارد تومان رسید
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟