Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بجنورد- ايرنا- معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: اجراي طرح کاداستر از زمين خواري، کوه خواري و درياخواري جلوگيري مي کند و نياز است که همه دستگاه هاي اجرايي سازمان را در اين زمينه کمک کنند.

به گزارش ايرنا، سيدمحمد هاشمي مقدم روز سه شنبه در آيين تکريم و معارفه مديرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالي اظهار داشت: اجراي طرح کاداستر و سنددار شدن زمين هاي ملي و کشاورزي کمک بزرگي هم به روستائيان در زمينه تثبيت اراضي خود مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه با انتقاد از اينکه اعتبارات طرح کاداستر امسال در جاي ديگري هزينه شد، گفت: بايد از انحراف بودجه سال آتي در اين زمينه جلوگيري کرد.
معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک بدون اشاره به ميزان اعتبار اختصاص يافته در زمينه اجراي طرح کاداستر گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده براي اجراي اين طرح به طور کامل تخصيص نيافت و اين در حالي است که در جامعه از زمين خواري، کوه خواري و دريا خواري ها انتقاد مي شود.
هاشمي مقدم افزود: در خراسان شمالي تنها براي يک چهارم از زمين هاي ملي، طرح کاداستر اجرايي شده است و اين بدان معنا است که در باقي عرصه ها، زمينه براي تخلف، تجاوز و زمين خواري وجود دارد و طرح کاداستر مي تواند از تخلف ها جلوگيري کند.
وي در بخش ديگر سخنان خود درباره اجراي طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگي گفت: نياز بود زيرساخت ها براي خدمات رساني به مردم فراهم شود و در اين باره گام هاي بزرگ و خوبي برداشته شده است.
هاشمي مقدم اظهار داشت: اين سازمان در آستانه 100 سالگي خود، به واسطه فعاليت سنتي، با انبوهي از کاغذ، کارها و مراجعه هاي روز افزون روبه رو بود و در اين باره بايد با استفاده از فناوري جديد از وضعيت مزبور خارج مي شد.
معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک تصريح کرد: اين سازمان به دنبال آسان سازي خدمات رساني به مردم است و اکنون قريب به اتفاق خدمات در اين سازمان با استفاده از فناوري انجام مي شود.
بر اساس اين گزارش، در اين آيين از زحمات علي اصغر اسدي تقدير و قدرت حاجي پور به عنوان مديرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالي معرفي شد.
7185/ 6042
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری در آرشیو مطبوعات رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: از این تعداد، ۶۷ هزار و ۸۰۰ نسخه اهدایی است که نسبت به سال قبل از آن (۱۴۰۱)، ۲۰ درصد افزایش داشته است   حجت الاسلام سیدجلال حسینی افزود: این آمار حاکی از اعتماد مراکز، گروه‌ها و شخصیت‌های فرهنگی به این سازمان است که در حفظ میراث فرهنگی رسانه‌ها تلاش مستمر دارد.   وی یادآور شد: بخش عمده مطبوعات اهدایی را کتابخانه ملی ایران، ادارات کل ارشاد استان‌ها و دکتر «فتاحی معصوم» نماینده اسبق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی هدیه دادند.   مرکز آرشیو مطبوعات سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی آمادگی دارد با جذب منابع مطبوعاتی (روزنامه، مجله، سالنامه) به صورت چاپی و الکترونیکی در قالب اهدا، مبادله و خرید، برای حفظ منابع فرهنگی کشور اقدام کند.   علاقه‌مندان به وقف‌های فرهنگی و پژوهشگران می‌توانند از طریق تلفن ۰۵۱۳۲۲۳۲۵۱۹ اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس
  • چند توصیه برای کاهش خطر زمین‌ خوردن در دوران سالمندی
  • اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کرمانشاه باید سرعت بگیرد
  • ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • 94 هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • جذب ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری در آرشیو مطبوعات رضوی
  • فرونشست زمین سفره‌های آب زیرزمینی را می‌بلعد