Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@10:49:26 GMT

تثبیت اعتبار بانک شهر در حوزه های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۲۶۷

تثبیت اعتبار بانک شهر در حوزه های اجتماعی

پول‌نیوز - محمدرضا کلائی با بیان این مطلب اظهار کرد: با ورود این بانک به حوزه حمایت از برگزاری نمایشگاه های کتاب در کشور، شاهد افزایش کیفیت روز افزون این رویداد مهم فرهنگی در کشور بوده ایم.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شهردار کلانشهر مشهد خاطر نشان کرد: حمایت مالی از حوزه نشر به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های ناشران و غرفه داران در نمایشگاه، سال هاست که باورود بانک شهر برطرف شده است و از سوی دیگر شاهد هستیم که مراجعه کنندگان به نمایشگاه از ایجاد ظرفیتی با عنوان بن خرید کتاب بسیار راضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کلائی با اشاره به برگزاری بیستمین نمایشگاه کتاب در مشهد افزود: ارائه 1 میلیارد و 100 میلیون ریال در قالب 13 هزار بن خرید کتاب به علاقه مندان قطعا به جذابیت های خرید کتاب افزوده و سبب استقبال بیشتر از نمایشگاه کتاب مشهد شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: نگاه بانک شهر به فعالیت اقتصادی تنها درآمدزایی نیست؛ عملکرد چندین ساله این بانک نشان داده است که مدیران بانک شهر سرمایه را همراه با ارتقای سطح فرهنگی، طلب می کنند و این موضوع، منجر به ایجاد نگاه ویژه به حوزه کتاب و کتابخوانی شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک شهر نمایشگاه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه

پارلمان تاجیکستان توافق نظامی با ترکیه برای خرید تجهیزات نظامی از جمله پهپاد و آموزش نیروهای نظامی تاجیک توسط ترکیه را تصویب کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مجلس سنای تاجیکستان توافق نظامی این کشور با ترکیه برای خرید تجهیزات نظامی را تصویب کرد.

بر اساس این توافق، مبلغ 50 میلیون لیره از سوی ترکیه به تاجیکستان به صورت اعتبار خرید نظامی در نظر گرفته شده که بر مبنای آن، تاجیکستان می تواند پهپاد و سایر تجهیزات نظامی مدرن را از شرکتهای ترکیه ای خریداری کند.

وزارت دفاع تاجیکستان این توافق را برای مبارزه با تهدیدات تروریستی و گروههای افراطی مهم ارزیابی کرده است.

این اعتبار ظرف مدت 5 سال باید استفاده شود و اگر تجهیزات خریداری شده بیش از مبلغ 50 میلیون لیره باشد، دولت تاجیکستان باید هزینه را پرداخت کند.

2 میلیون لیره از این مبلغ صرف آموزش نیروهای نظامی تاجیکستان در آموزشگاههای نظامی ترکیه خواهد شد. کارشناسان نظامی ترکیه بر نحوه خرید تجهیزات نظامی و هزینه این اعتبار نظارت خواهند داشت.

این توافق در سال گذشته بین وزرای دفاع دو کشور به امضا رسیده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان
  • بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی در راستای اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک
  • سه هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح یسنا
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق
  • نمایشگاه کتاب تهران در حوزه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی دارد