Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، چالش‌های اساسی صنعت بیمه را ناشی از برخی مقررات حاکم بر این صنعت دانست.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر ابراهیم کاردگر با تأکید بر ضرورت اصلاح برخی آیین‌نامه‌های شورای عالی بیمه اضافه کرد: صنعت بیمه به این نتیجه رسیده است که برخی از این مقررات ایراد جدی دارد و تمام تلاش نهاد ناظر این است که این آیین‌نامه‌ها اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در جمع نمایندگان و کارکنان استان البرز، با اشاره به مشکلات ناشی از جنگ قیمت‌ها در بازار گفت: مطمئن هستم هیچ کس راضی نیست صنعت بیمه در کشور زیان‌ده شود حتی بیمه گذار، اما زمانی که صنعت بیمه دچار ضرر و زیان شود، مطمئنا در بلند مدت، توان پوشش ریسک بیمه‌گذار را نخواهد داشت، لذا در بلند مدت بیمه‌گذار هم ضرر خواهد کرد.

وی با اشاره به پیشنهاد تشکیل کارگروه‌های بیمه‌ای در شرکت افزود: بیمه علم آمار، ریاضی و تحلیل ارزیابی و ریسک است. یعنی زمانی که شرکت سود دهی داشته باشد، افزایش سرمایه اتفاق می‌افتد، توانگری مالی شرکت بالا می‌رود و می‌توانیم ریسک‌های بیشتری را پوشش دهیم.

دکتر کاردگر با اشاره به تهدیدات ناشی از جنگ قیمت، از نمایندگان و  شبکه فروش خواست در این خصوص به صنعت بیمه با ارائه راهکار کمک کنند.

مدیرعامل بیمه دانا گفت: انجمن صنفی نمایندگان و کانون نمایندگان بیمه دانا باید به انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران، آسیا و البرز وصل شود تا یک تشکل فراگیر شکل گرفته و با یاری یکدیگر به حل و فصل مشکلات صنعت بیمه بپردازند.

وی، داشتن اختیارات برای مدیران مناطق را مورد تأکید قرار داد و از آنان خواست نسبت به جذب پرتفوی ماهانه و افزایش سهم صدور توجه ویژه داشته باشند.

دکتر کاردگر، مدیریت 55 درصدی سهام عدالت را یادآور شد و با اشاره به تأیید توانگری مالی سطح یک این شرکت توسط بیمه مرکزی در مقایسه با سایر شرکت‌های بیمه گفت: تفاوت ساختار پرتفوی بیمه دانا با ساختار پرتفوی شرکت‌های دیگر سبب شده تا ضمن تقویت توانگری مالی شرکت، بهبود روند فرآیندها سرعت بیشتری داشته باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه دانا پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه هم اندیشی که با حضور نخبگان هنری کشور و مسئولین دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان از جمله برپا شد، با ابراز قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه اساتید حاضر در جلسه در مسیر تعالی هنر ایرانی در جهان، به تبیین فعالیت‌ها و مأموریت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی طی ادوار مختلف و دوره جدید این شورا پرداخت.

استاد خسروپناه با تأکید بر اهتمام و آمادگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به نهادینه کردن شیوه نامه نظام استاد شاگردی خاطر نشان کرد: طرح شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی و به همت دانشگاه استاد فرشچیان انجام شد و در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب و در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اجرا شد. رفع مشکلات و دغدغه‌های نخبگان هنری کشور اولویت شورای عالی انقلاب فرهنگی است که بر این اساس در صدد هستیم تا با همت دانشگاه استاد فرشچیان، مرکز آفرینش هنرهای قرآنی و موزه رویداد هنری را عملیاتی کنیم.

وی خطاب به مطالبات و دغدغه‌های هنرمندان برجسته تصریح کرد: درخواست‌ها و پیشنهادهای خود در راستای اعتلای جایگاه هنر در کشور را از طریق دانشگاه استاد فرشچیان به دبیرخانه شورا انتقال دهید تا بررسی‌ها و پیگیری‌های لازم انجام شود.

دکتر یارزاده دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان نیز در ادامه جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌ویژه حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه در تصویب و استقرار شیوه نامه نظام استاد شاگردی در کشور خواستار حمایت بیشتر از شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی و اجرایی شدن این مهم شد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی، به‌کارگیری ظرفیت‌های هنر با مرکزیت دانشگاه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان، گام مؤثری در جهت جهش تولید با مشارکت‌های مردمی است. همچنین؛ گسترش دانایی‌محور فضای آموزشی هنرهای اصیل با نگاه تقویت اقتصاد هنر، راهکار بسیار مهمی در جهت توسعه صادرات آثار هنری و هنرمندان، اشتغال‌زایی، کارآفرینی و تحقق سیاست‌های دانش‌بنیان کشور خواهد بود.

دکتر یارزاده گفت: براین اساس، نهادینه کردن شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی و معرفی تخصصی سفیران هنری دانشگاه استاد فرشچیان به جهان، گام مهمی در تعالی هنر ایرانی و تحقق وظایف و سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی در این حوزه است.

گفتنی است در این دیدار استاد دکتر صفر سامی برترین خاتم کار جهان، استاد دکتر سید محمد هادی ابوالقاسمی نگارگر برجسته بین‌المللی، دکتر ابوالفضل زابح استاد کتابت، نسخه‌شناسی هنرهای ایرانی، دکتر محمد سجاد یارزاده رئیس دانشگاه استاد فرشچیان، دکتر مهدی خانکه پژوهشگر حکمت هنرهای اسلامی و مجید طلیمی کارشناس عالی روابط عمومی و رسانه حضور داشتند.

کد خبر 6097900

دیگر خبرها

  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف