Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:48:25 GMT

منتظری دفاع راست جدید استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۳۹۳

منتظری دفاع راست جدید استقلال

سرمربی استقلال در تصمیمی عجیب قصد دارد از دفاع وسط تیمش درپست دفاع راست استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین استقلال در شرایطی در دو روز گذشته برگزار شده است در هر دو روز وینفرد شفر از پژمان منتظری در پست دفاع راست استفاده کرده است.


این به آن معنی است که منتظری در بازی با پدیده در پست دفاع راست بازی می کند و وریا غفوری یک خط جلوتر در پست وینگر راست بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


این اتفاق در حالی است که منتظری با بازی در پست دفاع راست بیگانه نیست و در جام جهانی 2014 در این پست بازی کرده بود و فصل قبل هم در 2 بازی در پست دفاع راست به میدان رفت.


با این شرایط فرشاد محمدی مهر که در بازی با استقلال خوزستان و صنعت نفت زوج قدرتمندی را با وریا غفوری تشکیل داده بود در این بازی نیمکت نشین خواهد بود.


عکس: رضا سعیدی پور

 

تمرینات استقلال استقلال تهران پژمان منتظری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات استقلال استقلال تهران پژمان منتظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس

تیاگو سانتوس بیش از 10 میلیون یورو قیمت دارد

طرفداری | میلان ممکن است برای جذب تیاگو سانتوس، مدافع راست پرتغالی لیل وارد عمل شود چراکه فلورنتزی و کالابریا فقط یک فصل دیگر قرارداد دارند. 

به گزارش دنیله لونگو و گاتزتا دلو اسپورت، میلان به جذب تیاگو سانتوس می اندیشد. این مدافع متولد 2002 که با 6.5 میلیون یورو به لیل آمد، در این فصل چندین بار توسط روسونری زیرنظر گرفته شده و قیمتش در حال حاضر بیش از 10 میلیون یورو است. با توجه به تحت قرارداد بودن الساندرو فلورنتزی و داویده کالابریا تا سال 2025، میلان پیگیر وضعیت این مدافع راست پرتغالی خواهد بود. لونگو می گوید احتمال اقدام یوونتوس برای این سانتوس نیز وجود دارد (در صورت جدایی تیموتی وه آ).

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • منتظری: قضات به متخلفان در بحث حجاب احکام تنبیهی صادر کنند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب، قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود