Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت:امسال ملت ما بر خلاف تصور و تلاش دشمن باشکوه‌ترین جشن پیروزی انقلاب را در دهه مبارک فجر برگزار می‌کنند.   به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، قربان میرزایی سرپرست استانداری خراسان رضوی در نشستی با فرمانداران استان گفت: امروز هم، چون هشت سال جنگ تحمیلی در شرایط جنگی قرار داریم با این تفاوت آن زمان جنگ نظامی بود، اما امروز از تیر و تفنگ و خاکریز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خبری نیست و این شرایط، جنگ را دشوارتر می‌کند جنگ اقتصادی و جنگ تبلیغاتی و روانی گسترده دشمن برای آسیب به اعتماد عمومی جامعه وجدایی مردم و نظام و آسیب زدن به جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده است.
وی تصریح کرد: در این راستا فرمانداران به عنوان نماینده بخش اجرایی و پیش از آن حاکمیت در شهرستان‌ها باید با تحلیل درست از شرایط نسبت به تقویت ارتباط مردم و مسئولان و پیش از آن تعامل و همدلی بین بخش‌های مختلف حاکمیت اقدام نمایند.
سرپرست استانداری خراسان رضوی با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن‌های انقلاب در دهه فجر امسال گفت: باید با استفاده از ظرفیت مردمی و داشته‌ها و امکانات در این راستا برنامه ریزی منسجم و خوبی صورت گیرد.
میرزایی افزود: در این میان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته به اشکال مختلف به مردم اطلاع رسانی شود و از فرصت این ایام برای انتقال و ایجاد نشاط و شادی در جامعه بهره گرفته شود.
وی تصریح کرد: در شهرستان‌ها پروژه‌های آماده و قابل افتتاح ارائه شدو گزارش‌هایی که از عملکرد نظام و ۴۰ سال گذشته انقلاب به شیوه‌هایی ملموس و موثر به مردم ارائه دهیم.
  سرپرست استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه نباید بین مردم و مسئولان فاصله باشد، گفت: شاید نحوه عمل برخی از مسئولان در ایجاد نوعی بی اعتمادی و یا فاصله با مردم موثر بوده، اما اکثریت قریب به اتفاق مسئولان نظام انسان‌های صادق، خدوم و بی ادعا هستند و باید به رفتار و عملکرد موثر در خدمت به مردم این نگرش‌ها اصلاح شود.   میرزایی با تاکید بر اینکه فرمانداران نباید و نمی‌توانند در شهرستان نگاه بخشی داشته باشند، افزود: در عین آنکه وظیفه ما پیاده سازی سیاست‌های دولت در شهرستان است، اما باید از هر گونه بخشی نگری پرهیز نمایند، زیرا یکی از موارد آسیب زا در جامعه امروز ما نگاه بخشی به امور و عدم هماهنگی بین بخشی است.
وی تصریح کرد: فرمانداران به عنوان مسئول شهرستان زمینه تعامل، همدلی و هماهنگی بین تمامی بخش‌ها و قوا را فراهم کنند و نباید هیچ فاصله و خلایی بین این حوزه‌ها باشد که زمین تفرق و عدم خدمت رسانی صحیح را فراهم کند.
  سرپرست استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه مردم به رفتار و عملکرد مسئولان خود می‌نگرند، گفت: باید در عمل این وفاق و همدلی را درک و احساس کنند.
میرزایی با اشاره به ضرورت نظارت و کنترل بر بازار و حمایت از تولید و اشتغال استان افزود: در شرایط کنونی بخشی از واحد‌های تولیدی با مشکلاتی مواجه هستند که حفظ تولید و اشتغال موجود آن‌ها از جمله ضرورت‌های عملکردی است.
وی تصریح کرد: بدین منظور باید فرمانداران در حوزه کاری خود واحد‌های دچار مشکل را شناسایی و در کارگروه‌های مربوطه نسبت به پیگیری و اقدام برای رفع این مسائل اقدام نمایند و اگر امکان حل آن در شهرستان نیست به کارگروه‌ها و ستاد‌های استانی ارجاع نمایند.
سرپرست استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه دولت تسهیلات خوبی در حوزه اشتغال در سال جاری درنظر گرفته است، گفت: تا کنون از محل همین تسهیلات ۱۱۲ هزار اشتغال در استان ایجاد شده که نسبت به هدف گذاری اشتغال استان در سال جاری پیشی گرفته است، اما اولویت اصلی ما حفظ اشتغال موجود است.
  میرزایی با بیان اینکه دشمن محور توطئه‌های خود را در این دوره بر اقتصاد گذاشته است، افزود: فرمانداران باید وضعیت بازار را تحت نظارت جدی داشته نسبت به تامین کالا‌های اساسی اقدام نموده و ذخایر استراتژیک را در سطح خوبی نگه دارند و با هر گونه اخلال در بازار برخورد کنند.
وی تصریح کرد: در شرایط جنگ اقتصادی مدیران باید جسارت و شهامت اقدام موثر و تصمیم گیری به موقع را داشته باشند، زیرا اگر همانند وضعیت عادی عمل و برخورد کنیم، موفق نخواهیم شد.
سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: در این راستا بایدهمه دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و اجرایی در عرض هم و در کنار هم قرار گرفته و کارکنند.   انتهای پیام//ج.ر   دشمن محور توطئه‌های خود را در این دوره بر اقتصاد گذاشته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت حدود ۸ هزار جهادگر در ماه رمضان به مردم خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: اجرای ۲۰۲ پروژه عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات‌گیرندگان و توزیع سه هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان از جمله این خدمات است.   محمد روحانی روز شنبه افزود: بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم بوده و خدمت رسانی را برای خود یک ماموریت می‌دانند و این خدمت‌رسانی در قرارگاه جهادی تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.   رئیس بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: امسال که رهبر معظم انقلاب آنرا با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده اند، جهادگران مسیر خدمت رسانی را با مشارکت مردم ادامه می‌دهند.   روحانی با بیان اینکه مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون فعالیت جهادگران بوده است افزود: این خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان گروه های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • بودجه شهرداری‌های خراسان جنوبی امسال ۲۳۰۰ میلیارد تومان است
  • نظارت بر روند تولید آثار هنری با محتوای سالم و ارزشی ضروری است
  • خدمت حدود ۸ هزار جهادگر در ماه رمضان به مردم خراسان رضوی