Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش در بجنورد از بازماندیگ از تحصیل ۱۹ درصد از دختران خبر داد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ فرحناز مینایی پور امروز در حاشیه نشست مدیران مدارس استان خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان پوشش تحصیل دختران در متوسطه دوم در سطح کشور 81 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

680 کودک بازمانده از تحصیل در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد1300 کودک بازمانده از تحصیل در مدارس خوزستان ثبت‌نام شدندنماینده ولی‌فقیه در خوزستان: شناسایی و حمایت 4 هزار کودک بازمانده از تحصیل کار بزرگی است

وی افزود: در حال حاضر 19 درصد از دختران به دوره متوسطه دوم وارد نشده و از تحصیل باز می‌مانند که این رقم بزرگ و آمار خوبی نیست.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش می‌کنیم با مساعدت مجلس و طرح دولت٬ بودجه‌هایی را برای حل این موضوع مصوب کنیم تا شاهد کاهش جمعیت دختران بازمانده از تحصیل در مقط متوسطه اول و دوم باشیم.

به گزارش تسنیم٬ در سال تحصیلی جاری نیز آمار بازماندگان از تحصیل در خراسان شمالی کاهش نیافته و طبق یک آمار غیر رسمی٬ بیش از 17 درصد دختران خراسان شمالی از تحصیل بازمانده‌اند.

انتهای پیام/ن

R7719/P1361/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد

سیما جوهری‌نیا در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات بسکتبال دختران لیگ دسته یک کشور مرحله سوم، طی روزهای ۲۹ الی ۳۱ فروردین‌ماه به میزبانی شهرکرد در حال برگزاری است.
سرمربی تیم بسکتبال دختران زربام‌پارت خراسان شمالی در ادامه گفت: فولاد هرمزگان، جوادالائمه شهرکرد و یاران داریوش نهاوند در این رقابت‌ها با تیم زربام‌پارت خراسان شمالی هم گروه هستند.
جوهری‌نیا خاطر نشان کرد: تیم بسکتبال دختران زربام‌پارت خراسان شمالی موفق شد در اولین دیدار این رقابت‌ها با نتیجه ۸۳ بر ۴۷ از سد تیم فولاد هرمزگان بگذرد و فردا در دومین دیدار باید در مقابل تیم جوادالائمه شهرکرد قرار بگیرد.

روانه شجاعی و فائزه صفری به عنوان مربی، مینا خیامی (سرپرست)، فائزه حبیبیان (آمارگیر) و فاطمه ربیعی آنالیزور تیم زربام‌پارت خراسان شمالی در این رقابت‌ها بودند.

کد خبر 6081494

دیگر خبرها

  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم
  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت