Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه استان از کم فروشی و گران‌فروشی ناراضی‌اند، گفت: جلوی آشفته بازار مسکن گرفته شود. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی ظهر امروز در نشست کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه‌ای سنگین تر از رضایت مندی مردم و ایجاد امنیت اجتماعی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای قانون، دستورالعمل‌ها و خدمت به مردم در هر زمینه‌ای اصل کار مدیران است، افزود: تمامی دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها طبق قانون و مقررات عمل کنند و شهروندان و مردم ضمن رعایت قانون امور را براساس قانون از مسئولین بخواهند.  

میرمحمدی ریشه نارضایتی‌های مردم را در قانون گریزی و دور زدن قانون دانست و ادامه داد: امنیت اجتماعی  در هر شرایطی با قانون ایجاد می‌شود.

وی به ابزارهای نارضایتی مردم در برخی موارد از جمله عدم نظارت‌های کافی بر بازار، نانوایی‌ها، میوه فروش‌ها، تاکسی‌های درون و برون شهری و سد معبر اشاره کرد و گفت: کم فروشی و گران‌فروشی اغلب نارضایتی‌ها را بوجود آورده است. 

بانک ها دلار را گران تر از بازار می‌خرندفشار بی حد و مرز قصابان برای افزایش قیمت؛ بازار یاسوج گوشت قرمز نداردکردستان|حل مشکلات «بازارچه‌های مرزی باشماق، سیران‌بند و بازگشایی بازارچه سیف سقز» مطالبه مردم است

میرمحمدی بیان کرد: در خصوص اجاره مسکن قیمت‌ها همه سلیقه‌ای، دلخواه و بدون کارشناسی است و متاسفانه متولی خاص و الگوی مناسبی در این رابطه نیست و سبب نارضایتی مردم شده و قبل از اینکه مردم دادشان را بزنند ما باید داد بزنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حوزه مسکن باید جلوی این آشفته بازار گرفته شود و بر طبق الگوی کشوری و سامانه‌ای که در این خصوص طراحی شده اقدامات لازم انجام گیرد. 

میرمحمدی به مسئله ارائه خدمات بهتر در پذیرش و خدمات درمانی به بیماران در سازمان تامین اجتماعی، حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان استان، کلنیک‌ها و دندانپزشکی‌ها تاکید کرد و افزود: براساس دستورالعمل‌ها نظارت و بازرسی‌ها در این رابطه بیشتر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کردیان صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی شهرستان بروجن، با اشاره به مشکلات ورزشی آن شهر گفت: با توجه به اینکه شهر بروجن موفق به کسب مدال برنز ورزش همگانی در سطح کشور شد مقرر گردید مبلغ ۸ میلیون ریال در پروژه مشترک پیاده راه سلامت سیاسرد فی ما بین شهرداری بروجن و اداره کل ورزش و جوانان هزینه و اجرایی شود که متأسفانه عدم انجام تعهدات وزارت ورزش و جوانان و فدارسیون همگانی اقدامی مؤثری از طرف مقابل صورت نپذیرفت.

وی افزود: عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی از طریق فدراسیون همگانی به هیأت‌ها و عدم برگزاری همایش کشوری پیاده روی در شهر بروجن موجب نارضایتی‌های مردمی شده که می‌طلبد با توجه به اینکه این شهر در سطح کشور دارای مدال می‌باشد بیش از بیش به آن توجه شود.

عضو شورای اسلامی شهر بروجن خاطر نشان کرد: عدم شفافیت و پاسخگویی اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت همگانی استانی در خصوص توزیع منابع مالی و تجهیزات ورزشی و عدم اجرای مصوبات دفتر نماینده شهرستان در خصوص اعتبارات ابهاماتی را برای مردم بدنبال داشته که می‌طلبد شفاف سازی شود.

وی افزود: با توجه به ورود گردشگران بسیار به منطقه گردشگری سیاحتی و تفریحی سیاسرد اجرای فاضلاب آن از ضروریات است همچنین بمنظور استقرار بندر خشک در شهرستان بروجن انتظار است کارشناسی شده و با در نظر گرفتن کلیه جوانب تصمیم گیری شود چرا که در سنوات گذشته با عدم تدبیر مناسب در خصوص جانمایی فرودگاه استان با بن بست روبرو شد

کد خبر 6084106

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد