Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - با هدف توسعه فروش و ساماندهی فروش بیمه های عمر انفرادی، مرکز تخصصی بیمه های زندگی شرکت بیمه نوین آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمدرضا تمجیدی؛ معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاريابي این شرکت با اعلام این خبر افزود: مرکز تخصصی بیمه های زندگی بیمه نوین با هدف توسعه و ساماندهی فروش بیمه های عمر انفرادی در راستای پیاده سازی آیین نامه شماره ۹۶ شواری عالی بیمه (آئین نامه نمایندگی فروش بیمه های زندگی) راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تمجیدی در ادامه تصریح کرد: تخصصی شدن خدمات در شرکت های بیمه مستلزم آموزش و ارتقای دانش فنی و تخصصی اعضای شبکه فروش است، هدف غائی ما در راه اندازی این مرکز نیز ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان و بیمه گذاران به عنوان مسئولیتی جدی و ارزش‌آفرین است.

وی درخصوص محورهای فعالیت این مجموعه افزود: آموزش فنی و بازاریابی بیمه های عمر انفرادی و همچنین جذب و ساماندهی نمایندگان تخصصی فروش بیمه های عمر انفرادی بیمه نوین به عنوان محوزهای عملیاتی این مرکز در نظر گرفته شده است.

معاون امور شعب،شبکه فروش و بازاريابي بیمه نوین همچنین از استراتژی رشد و توسعه این طرح خبر داد و گفت: در حال حاضر این مرکز در تهران راه اندازی شده و به زودی پس از بررسی پتانسیل ها و نیازسنجی های لازم در شبکه فروش این طرح در دیگر مناطق کشور نیز توسعه خواهد یافت.

خاطرنشان می کند مرکز تخصصی توسعه بیمه های زندگی بیمه نوین از تاریخ ۲۰ آذر ماه سال جاری کار خود را آغاز نموده و مدیریت توسعه فروش بیمه های عمر انفرادی با شماره تماس ۲۲۲۵۳۰۴۱ آماده پاسخگویی لازم در این خصوص است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه نوین پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟

زندگی مشترک پر از فراز و نشیب و چالش است و نیاز به کمک افراد باتجربه و امین دارد. مشاوره ازدواج یک راهکار موثر برای افزایش شناخت و کسب مهارت‌های لازم در مسیر زندگی مشترک است. گاهی زوجین به علت بالابودن مخارج زندگی، هزینه‌کردن برای روح و روان و شادکامی خود را فراموش می‌کنند.

یکی از اقدامات جدید بیمه، پوشش جلسات مشاوره بالینی است. اما یک سوال مهم باقی می‌ماند تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا درباره جلسات مشاوره ازدواج و اهمیت آن بیشتر بدانید.

بهترین زمان استفاده از جلسات مشاوره

شرکت در جلسات مشاوره قبل از ازدواج یک اصل ضروری برای داشتن ازدواج عاقلانه است. هزینه‌ کردن برای این جلسات به منزله سرمایه‌گذاری برای دوام پایه‌های زندگی است. در بسیاری از کشورها جلسات مشاوره و روان درمانی تحت پوشش مستقیم بیمه های درمانی قرار دارند و متقاضیان یا هزینه ای برای آن پرداخت نمی کنند یا بخش کمی از هزینه را تقبل می کنند! برخی از جوانان ممکن است تحت پوشش بیمه نباشند و پرداخت هزینه مشاوره ازدواج بدون بیمه برای آنها دشوار باشد؛ اما توصیه می‌شود در مراحل زیر حتماً به مشاور مراجعه کنند:

1- دوران آشنایی

مشاوره پیش از ازدواج بهترین فرصت برای آشنا شدن با روحیات و اخلاقیات طرف مقابل است. در این جلسات تست‌ها و سوالاتی پرسیده می‌شود که شما حتی شناخت بهتری از ابعاد شخصیتی خودتان پیدا می‌کنید. این شناخت عمیق به شما کمک می‌کند تعارضات و اختلاف‌ها را بهتر بشناسید و برنامه بهتری برای حل مشکلات داشته باشید. در این جلسات به شما کمک می‌شود ارزش‌ها و سلایق طرف مقابل را بهتر درک کنید و انتخاب آگاهانه‌ای برای ادامه مسیر خود بگیرید.

2- دوران نامزدی

مشاوره ازدواج فقط مختص دوران آشنایی نیست. در دوران نامزدی هم گاهی لازم است با یک مشاور حرفه‌ای و باتجربه صحبت کنید. در این دوران شما فرصت دارید یکدیگر را بهتر بشناسید و پایه‌های زندگی خود را قوی‌تر کنید. مشاوره در این دوره به شما کمک می‌کند تا چالش‌های نامزدی را بهتر مدیریت و حل کنید. تقویت صمیمیت و تعهد و برنامه‌ریزی برای آینده از کمک‌های مشاوره در این دوره است.

3- اوایل زندگی مشترک

آیا شما هم فکر می‌کنید بعد از ازدواج نیازی به مشاوره ازدواج نیست؟ مشاوره ازدواج فقط مختص تصمیم‌گیری برای شروع زندگی مشترک نیست. مشاوره به شما برای بقا و دوام زندگی مشترک بر اساس تعهد و علاقه کمک می‌کند. در جلسات مشاوره به شما راهکارهایی برای رفع چالش‌های زندگی مشترک آموزش داده می‌شود. تقویت مهارت‌های ارتباطی و یادگیری سازش با یکدیگر از دیگر کمک‌های جلسات مشاوره ازدواج است. با کمک جلسات مشاوره می‌توانید صمیمیت و تعهد بین خود و شریک زندگی‌تان را پررنگ‌تر کنید.

4- در طول زندگی مشترک

همه زوجین در طول زندگی مشترک خود به چالش‌ها و مشکلاتی با هم برمی‌خورند. برخی از زوجین سعی می‌کنند با مشورت دوستان و نزدیکان خود مشکل را حل کنند؛ اما مشکل بدتر می‌شود. در طول زندگی مشترک هر زمانی که به مشکل خوردید بهتر است از مشاوره ازدواج کمک بگیرید. در این جلسات بدون پیش‌داوری و حمایت ازیک‌ طرف مشکل شما شنیده می‌شود و راهکار درست برای حل آن به زوجین پیشنهاد می‌شود. هزینه‌کردن برای مشاوره ازدواج در تمام این دوره‌ها امری عاقلانه و سودمند است.

چه مشکلاتی را با مشاوره ازدواج حل کنیم؟

احتمالا الان متوجه شده اید حتی اگر بیمه هزینه مشاوره ازدواج را پرداخت نکند باز هم باید از مزایای بسیار آن استفاده کنید. همان‌طور که در بالا کفتیم برای حل تمام مشکلات بین زوجین بهترین مرجع، مشاور است. برای کاهش احتمال طلاق، افزایش رضایت از زندگی مشترک و ایجاد یک رابطه سالم و پایدار، مشاور را همیشه در کنار خود داشته باشید. هزینه کردن برای شادکامی و سلامت زندگی مشترک اهمیت بسیار زیادی دارد. برخی از مشکلاتی که برای حل آن می‌توانید به مشاور مراجعه کنید عبارتند از:

1- مشکلات ارتباطی

مهم‌ترین چالش زوج‌ها خصوصاً در ابتدای آشنایی و ازدواج، عدم برقراری ارتباط صحیح و موثر است. سوءتفاهم و بحث و جدل را می‌توان در جلسات مشاوره ازدواج مطرح کرد. انتقاد و سرزنش و سکوت و گوشه‌گیری هم نکات مهم دیگر در حوزه مشکلات ارتباطی زوجین است.

2- مشکلات جنسی

یکی از مشکلات مهم بسیاری از زوجین که باعث اختلاف شدید بین آن‌ها می‌شود، مشکلات جنسی است. بهترین محل برای گرفتن راهنمایی و کمک، مشاور است. اگر عدم تمایل و عدم رضایت جنسی زوجین حل نشود ضربات سنگین‌تری به زندگی آن‌ها خواهد زد.

3- مشکلات مالی

اگر زوجین از لحاظ مدیریت مالی و معیشت هم به مشکل بخورند، می‌توانند از کمک مشاور استفاده کنند. اگر درباره نحوه مدیریت پول، ولخرجی و عدم استقلال مالی یل همسر خود مشکل دارید. به مشاور مراجعه کنید.

4- مشکلات مربوط به خانواده‌ها

اگر با خانواده‌های یکدیگر مشکل دارید و در زندگی شما دخالت می‌کنند، از مشاور ازدواج کمک بگیرید. زوجین می‌توانند مشکلاتی مانند وابستگی شدید به خانواده را در این جلسات مطرح کنند.

5- دیگر مشکلات زوجین

اگر مشکلات زیر را در زندگی مشترک خود تجربه می‌کنید می‌توانید از مشاور ازدواج کمک بگیرید:

اگر خشونت فیزیکی، کلامی و عاطفی را در زندگی زناشویی خود دارید به مشاور ازدواج مراجعه کنید. اعتیاد به مواد مخدر و الکل از دیگر مشکلاتی است که با کمک مشاور می‌توان آن را بررسی و حل کرد. بی‌اعتمادی یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی است که زوچین با آن طرف می‌شوند و اگر حل نشود زندگی را از هم می‌پاشد. مشاور بعد از صحبت با زوجین ریشه بی‌اعتمادی را پیدا می‌کند و راهکارهایی برای رفع آن می‌دهد. خیانت بدترین چالشی است که زوجین ممکن است با آن روبرو شوند. حل نکردن این مشکل می‌تواند تاثیرات زیادی روی روح و روان زوجین بگذارد. اختلاف نظر درباره نحوه تربیت فرزند از دیگر مشکلاتی است که برای حل آن باید به مشاور ازدواج مراجعه کرد. هزینه مشاوره ازدواج چقدر است؟

هزینه مشاوره ازدواج به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین فاکتور تعیین‌کننده هزینه، تجربه و تخصص مشاور است. نوع خدمات ارائه شده مثل جلسات فردی، مشترک و انجام تست‌های روانشناسی هم بر تعیین قیمت اثر دارد.

با بیمه‌ شدن خدمات روانشناسی، تعرفه این خدمات هم تحت پوشش بیمه قرار گرفته است. خدمات بیمه روانشناسی شامل ویزیت و خدمات درمانی مثل روانشناسی فردی، زوجین و خانوادگی است. بسیاری از زوجین به علت بالا بودن هزینه‌ها، به شرکت در جلسات مشاوره ازدواج اقدام نمی‌کردند؛ اما بیمه این مشکل را حل می‌کند. اگر بیمه هم ندارید شرکت در جلسات مشاوره برای انتخاب درست و محکم کردن پایه‌های زندگی توصیه می‌شود. به نظر شما تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟

چطور هزینه مشاوره ازدواج را کاهش دهیم؟

راه های زیادی برای کم کردن هزینه جلسات مشاوره برای ازدواج بدون استافده از بیمه وجود دارد. برای مثال می توانید از مشاوره غیرحضوری برای حذف کردن هزینه رفت و آمد و دیگر هزینه های جانبی استفاده کنید. استفاده از سایت های مشاوره ازدواج مانند سایت ویکی روان که مشابه نمونه های خارجی مثل talkspace است باعث می شود هزینه جلسات مشاوره به طور چشمگیری کم شوند. این اقدامات هوشمندانه باعث شده مخاطبین مشاوره روانشناسی در ایران و جهان رشد چشمگیری داشته باشد.

جمع‌ بندی

مشاوره ازدواج برای شناخت بهتر، مدیریت چالش‌ها و افزایش تعهد و صمیمیت به زوجین توصیه می‌شود. مشاوره ازدواج فقط مختص دوره آشنایی قبل از ازدواج نیست و در هر دوره ای از زندگی مشترک می‌توان مشکلات را با کمک مشاور حل کرد. بیمه خدمات روانشناسی تا حد زیادی می‌تواند هزینه‌های مشاوره را پوشش دهد؛ اما اگر بیمه ندارید هم از مشاوره غافل نشوید.

 

دیگر خبرها

  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟
  • درختان زیتون در جبالبارز جایگزین درختان جنگلی می شوند
  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در هرمزگان
  • سوال مسابقه روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • سوال مسابقه روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • در زندان فوق امنیتی در سنگاپور چه می‌گذرد؟/ از 8 مدل صبحانه تا زندگی در سلول‌های انفرادی
  • خدمت رسانی به بیش از ۶ هزار بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • رصد حداکثری تخلفات بازار با آغاز طرح ناظران افتخاری