Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمانشاه خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه کالایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی خریداری شده باشد و هنوز در گمرک معطل مانده باشند نداریم.
وی با بیان اینکه در گمرک استان کالا‌ها یا سرمایه‌ای هستند یا واسطه‌ای و ما کالای مصرفی نداریم، افزود: در صورتی که اسناد بانکی، مدارک ثبت سفارش و نیز همکاری سازمان‌های مربوطه نظیر استاندارد فراهم شود ترخیص کالا به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان کرد: سه لاین برای ترخیص کالا وجود دارد که برای کالا‌های سبز ترخیص کمتر از دوساعت، کالا‌های زرد تا ۴ ساعت و کالا‌های قرمز ۲۴ ساعت است

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه گمرکات کالای مصرفی مدارک ثبت ترخیص کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در استان کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، هوای استان امروز (پنجشنبه) قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود.

وی افزود: این شرایط، ممکن است در نواحی شرقی، با رگبار‌های خفیف و پراکنده باران نیز همراه گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز‌های جمعه و شنبه، پدیده قابل ملاحظه‌ای برای جو منطقه پیش بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال این وضعیت، در روز‌های یکشنبه، دوشنبه (روز طبیعت) و سه شنبه، با گذر موجی کوتاه، مجدداً شرایط برای وزش باد و وقوع رگبار‌های موقت و پراکنده بهاری (عمدتاً در نواحی شمالی و شرقی استان) فراهم خواهد شد.

زورآوند گفت: دمای هوای روزانه که تا روز شنبه به طور نسبی افزایش می‌یابد؛ در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه تغییرات چندانی نخواهد کرد.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از روز چهارشنبه تا پایان هفته، در حالی که متوسط دمای هوا در غالب نقاط به آرامی افزایش می‌یابد؛ بارشی برای سطح استان نخواهیم داشت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در استان کرمانشاه
  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • پاسخ گمرک به انتقاد رانندگان از توقف طولانی در مرز سِرُو
  • بازدیداستاندار آذربایجان شرقی از انبار‌های اموال تملیکی استان
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • نزدیک به ۲۳۳ میلیون دلار کالا از قم به کشور‌های مختلف جهان صادر شد
  • افزایش ۵۰ درصدی صادرات از گمرکات آذربایجان غربی
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه