Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز البرز،وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه یکی از اهداف سرویسهای جاسوسی برای ضربه زدن به نظام اسلامی آسیب رساندن به روان انسان ها است گفت: امنيت و آرامش  مردم مهمترین هدف وزارت اطلاعات است.
حجت الاسلام و المسلمین  سید محمود علوی وزیر اطلاعات 20 آذر ماه 97 در نشست شورای اداری استان البرز افزود: این حق طبیعی مردم است که امنیت  برای آنان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای علوی گفت: امنیت  و توجه به کرامت انسانی بسیار مهم است و اگر کرامت انسان ها حفظ  شود سراغ کار خلاف نمی روند.
وی افزود: اگر این فرهنگ درجامعه پیاده شود جامعه بیمه خواهد شد و امروز با رفتار درست از قبیل پرهیز از دورغ گویی، تهمت و حرمت شکنی می توان بسیاری از ارزشهای اخلاقی و انقلابی را درجامعه پیاده کرد. دکتر علوی ادامه داد: اخیرا شاهد حرکت تروریستی در چابهار بودیم که دشمن با هدف ضربه زدن اقتصادی به این منطقه وارد عمل شدند.
وزیراطلاعات اضافه کرد:  فعالیت های صورت گرفته در مبارزه با تروریسم از سال های 92 تا کنون بیشتر بوده و بسیاری از اقدامات تروریستی با تلاش سربازان گمنام آقا امام زمان عج شناسایی و خنثی شده است .
وزیر اطلاعات یاد آورشد: اکنون با روش های پیچیده اطلاعاتی تروریست ها عمل می کنند که به رغم وجود  این شرایط  سربازان گمنام امام زمان عج همواره موفق عمل کرده و هیچ کشوری در دنیا این نوع سرویس اطلاعاتی موفق را مانند ایران اسلامی ندارد.
آقای علوی اضافه کرد: جامعه اطلاعاتی اعم از سپاه ، بسیج، ناجا، قوه قضائیه و نیروهای مسلح تحت فرماندهی هوشمندانه مقام معظم رهبری مدظله العالی تمام این پنجه های امنیتی به صورت یک مشت درآمده و بر فرق دشمن وارد امده است.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه چند سالی از عمر تاسیس استان البرز نمی گذرد گفت: این استان با توجه به جوان بودن نیازمند مراقبت های خاصی است که باید مدیران با تلاش های جدی تر جهادی عمل کنند.

آقای علوی گفت: با تلاش بیشتر باید البرز را به پای سایر استانهای دیگر رساند که سابقه طولانی در استان شدن دارند.
.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: البرز وزیراطلاعات شورای اداری امنیت آرامش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام حزب اعتدال و توسعه در پی حمله ایران به اسرائیل /مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی حمله موشکی و پهپادی ایران به پایگاههای نظامی اسرئیل حزب اعتدال و توسعه پیامی به شرح زیر منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ
و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند.(شعراء - ۲۲۷)
«وعده صادق»


سکوت و تسامح جانبدارانه و غیر عادلانه کشورهای مدعی حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد در محکوم نمودن جنایت تروریستی حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی ، موجب شد تا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی مشروع و بازدارنده وفق ماده (۵۱) منشور ملل متحد مجموعه ای از حملات ترکیبی علیه پایگاه های نظامی این رژیم سفاک را عملیاتی نمایند .

درهم شکسته شدن هیمنه پوشالی ، انزجار افکار عمومی و فشارهای داخلی علیه این رژیم آپارتاید موجب گردیده تا سردمداران تبهکار آن به منظور جبران شکست‌های پیاپی به دنبال رویارویی مستقیم با ایران باشند تا به خیال باطل خود با گسترش جنگ در منطقه و دخیل نمودن ایالات متحده آمریکا به عنوان محور استکبار و هژمونی جهانی و برخی کشورهای امپریالیست غربی از باتلاق جنگ چندجانبه با نیروهای مقاومت بگریزند.


جمهوری اسلامی ایران با این اقدام دفاعی مشروع و بازدارنده در قالب رویکردی مسئولانه ، بار دیگر نشان داد به دنبال ایجاد و تداوم هیچگونه جنگ منطقه ای نمی باشد و به سایر کشورها نیز یادآوری کرد که از بین رفتن امنیت در خاورمیانه و اقصی نقاط جهان به نفع هیچ کشوری نخواهد بود.

هم اکنون با توجه به اشاعه اخبار جعلی توسط رسانه های معاند مبنی بر بی ثمر بودن اقدامات موثر ایران، مهمترین رویکرد استراتژیک ، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است.

حزب اعتدال و توسعه همگام با ملت شریف و آزاده ایران ، ماجراجویی های جنون آمیز و پر مخاطره رژیم آپارتاید صهیونیستی که زنگ خطری برای امنیت و صلح جهانی تلقی می شود را به شدید ترین وجه ممکن محکوم و ضمن تقدیر واسع ، حمایت قاطع از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام نموده و تمامی ظرفیت خود را برای تقویت وحدت و انسجام ملی به کار خواهد برد.

وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم

حزب اعتدال و توسعه

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895377

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • امنیت غذایی و جهش تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی با ماجراجویی آرامش منطقه را بر هم بزند
  • وزیر علوم: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • عضو کمیسیون امنیت ملی : خسارات سنگینی را به دشمن صهیونیست وارد کردیم/ مستندات و جزئیات میزان خسارت به اسرائیل منتشر می‌شود
  • واکنش وزیر امنیت داخلی آمریکا به عملیات «وعده صادق»
  • پیام حزب اعتدال و توسعه در پی حمله ایران به اسرائیل /مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی است
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضدورزشی جلوگیری کند
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی