Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامه‌ای در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی برای خود و 6 تن دیگر خواستار پرداخت پاداش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، همزمان با صدور رأی قطعی دادگاه تجدیدنظر مبنی بر مشروعیت وقف اراضی صوفیان موسوم به قائم‌مقام فراهانی، نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد حجت‌الاسلام علی مصائبی از مدیرکل حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه خواستار پرداخت مبلغ 15 میلیارد ریال حق‌الوکاله برای وکیل پرونده و مبلغ 15 میلیارد ریال دیگر برای عوامل دخیل و تاثیرگذار در اخذ رأی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه که توسط یکی از رسانه‌های محلی منتشر شده است نام مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی و دفتردارِ مدیرکل نیز به چشم می‌خورد!

تاکنون صحت و سقم این نامه توسط مسئولان ذی‌نفع تایید نشده است و عده‌ای آن را مربوط به پرونده موقوفات قائم مقام فراهانی می‌دانند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه سه هزار میلیارد ریالی برای روکش آسفالت آزادراه پیامبر اعظم

آقای ذاکری در حاشیه افتتاح پویش چشم به راهیم با بیان اینکه بزرگترین مشکل در حوزه تردد استان آذربایجان شرقی وضعیت آسفالت و روسازی آزادراه پیامبر اعظم(ص) است گفت: با توجه به عدم واگذاری این آزادراه از سوی سرمایه گذار به سازمان راهداری در ۲ سال گذشته از این مسیر به صورت مناسب نگهداری نشده است.

وی اظهار کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی مصوبه‌ای برای روکش و آسفالت این آزادراه از طریق یکی از بانک ها به عنوان سرمایه گذار اخذ شد و روسازی و روکش آسفالت این مسیر از اردیبهشت سال آینده آغاز و تا پایان شهریور بخش اعظمی از این پروژه اجرا می‌شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در سطح استان ۵۶ مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی وجود دارد گفت: وضعیت این مجتمع‌ها در مسیر آزادراه پیامبر اعظم (ص) در شان مردم و مسافران نیست و برای ارائه خدمات به آنان برنامه ریزی شده در سال ۱۴۰۳ در نزدیکی این مجتمع‌ها و ورودی و خروجی شهر‌ها مجتمع‌های در خور شان مردم احداث شود.

آقای ذاکری ادامه داد: مجوز لازم برای ساخت ۱۷ مجتمع جدید در استان صادر و کار ساخت آن‌ها آغاز شده و همزمان با اجرای پویش چشم به راهیم سه مجتمع جدید به بهره برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: در سال آینده نیز ۹ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی برای ایجاد رفاه و آسایش برای رانندگان و مسافران در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز سفر‌های نوروزی گفت: ستاد سفر‌های نوروزی از دی ماه امسال فعالیت خود را در استان آغاز کرده است و دستگاه‌های خدماتی و امدادی عضو این ستاد از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین آماده خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

آقای ذاکری با اشاره به شرایط جوی مساعد استان در تعطیلات نوروزی افزود: آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستیم و دستگاه‌های خدماتی مانند راهداری، هلال احمر، اورژانس و پلیس راهور در موقعیت‌ها و پایگاه‌های مشخص شده مستقر شده اند.

وی اظهار کرد: مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نیز در این ایام آماده پذیرش بیماران یا مجروحان احتمالی تصادفات رانندگی هستند و مشکل کمبود پزشک و دارو در برخی بیمارستان‌های شهرستان‌ها نیز رفع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰ وقف جدید در آذربایجان شرقی از ابتدای سال جاری
  • اجرای طرح آرامش بهاری در ٨ بقعه متبرکه و امامزاده قوچان
  • درآمد ۱۲ میلیارد تومانی اوقاف مازندران از ۵۳ باغ موقوفی
  • هزینه سه هزار میلیارد ریالی برای روکش آسفالت آزادراه پیامبر اعظم
  • ثبت ۱۷ وقف جدید در استان فارس
  • اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در بقاع متبرکه
  • حدود هزار امامزاده میزبان محفل قرآنی
  • بودجه ۹ هزار میلیارد ریالی شهرداری مراغه در سال ۱۴۰۳
  • مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه با حضور ۲میلیون زایر برگزار می شود
  • نشست خبری سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه