Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@06:25:11 GMT

غول‌پیکرترین هواپیمای جهان+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۷۵۸

خبرگزاری میزان- هواپیمای غول پیکر بوئینگ ۷۸۷ برای حمل قطعات هواپیما به سراسر جهان استفاده می‌شود. جت مسافر بری دریم لاینر، هواپیمای غول پیکری است که ظرفیت باربری ۱۳۰کیلو را دارد. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، هواپیمای غول پیکر بوئینگ ۷۸۷ برای حمل قطعات هواپیما به سراسر جهان استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جت مسافر بری دریم لاینر، هواپیمای غول پیکری است که ظرفیت باربری ۱۳۰ هزار کیلو را دارد. پهنای بال این هواپیما در حدود ۶۵ متر است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
علاوه بر آن، این هواپیمای غول پیکر با تغییر کاربری می‌تواند از ۴۰۰ تا ۷۴۷ مسافر را جا به جا کند.
جالب است بدانید از اینگونه هواپیما‌های عظیم الجثه تنها ۴ فروند در سراسر جهان تولید شده است.



انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواپیما بوئینگ 787 حمل قطعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشورها بیشترین میزان جرایم سایبری در جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)

در یک مطالعه جدید که مهمترین منابع تهدیدات جرایم سایبری را رتبه بندی می کند، روسیه به عنوان کانون اصلی جرایم سایبری در جهان نامگذاری شده است. شاخص جهانی جرایم سایبری پس از سه سال تحقیق توسط دانشمندان دانشگاه آکسفورد و دانشگاه نیو ساوت ولز منتشر شده است.

به گزارش روزیاتو، براساس این شاخص، روسیه به عنوان کشوری با بیشترین تهدید جرایم سایبری در صدر لیست قرار گرفته است. پس از آن اوکراین، چین، ایالات متحده و نیجریه قرار دارند.

بریتانیا نیز در رتبه هشتم این فهرست جای گرفته است که یک رتبه پایین تر از کره شمالی می شود.

این رتبه بندی بر اساس داده هایی است که محققان از نزدیک به ۱۰۰ کارشناس جرایم سایبری در سراسر جهان جمع آوری کرده اند.

از این کارشناسان خواسته شد تا مهمترین منابع پنج نوع اصلی این جرایم را شناسایی کنند و کشورها را بر اساس تاثیر، حرفه ای بودن و مهارت فنی مجرمان آنها رتبه بندی کنند.

دکتر میراندا بروس، یکی از نویسندگان این مطالعه گفت: «این تحقیق به آژانس های امنیت سایبری کمک می کند تا تمرکز خود را بر کانون های کلیدی جرایم سایبری معطوف کنند و بودجه و توجه خود را به طور موثرتری هدایت کنند.»

وی افزود: «این تحقیق به درک عمیق تری از جغرافیای این جرایم و اینکه چگونه کشورهای مختلف در انواع مختلف جرایم سایبری تخصص دارند، کمک می کند. با ادامه جمع آوری این داده ها، می توانیم ظهور هر کانون جدیدی را رصد کنیم و امکان مداخله زودهنگام در کشورهای در معرض خطر قبل از بروز یک مشکل جدی سایبری وجود دارد.»

جاناتان لوستهاوس، یکی از نویسندگان این مطالعه نیز گفت: «این شاخص می تواند نوری بر فعالیت هایی که اغلب ردیابی آنها دشوار است، بتاباند.»

وی اظهار داشت: «به دلیل ماهیت غیرقانونی و ناشناس فعالیت های آنها، دسترسی و نظرسنجی قابل اعتماد از مجرمان سایبری امکان پذیر نیست. آنها به طور فعال در حال پنهان شدن هستند. اگر سعی کنید از داده های فنی برای رصد مکان آنها استفاده کنید، موفق نخواهید شد، زیرا مجرمان سایبری حملات خود را از طریق زیرساخت های اینترنتی در سراسر جهان انجام می دهند.»

محققان امیدوارند این مطالعه را گسترش دهند تا بررسی کنند آیا ویژگی های ملی مختلف مانند تحصیلات، تولید ناخالص داخلی یا سطح فساد بر میزان جرایم سایبری یک کشور تاثیر می گذارد یا خیر.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کدام کشورها بیشترین میزان جرایم سایبری در جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • عبور غول پیکرترین بوفالو آمریکایی در جاده! (فیلم)
  • اقامت یک میلیون و ۲۰۷ مسافر در بندرانزلی در تعطیلات ماه رمضان و نوروز
  • فرود اشتباهی هواپیمای ایرباس
  • دردسری جدید برای بویینگ آمریکا
  • امشب صدها میلیون نفر در سراسر جهان بیدار می‌مانند
  • اسکان بیش از ۳۱ هزار مسافر در خراسان جنوبی
  • معرفی انواع ایرلاین های خارجی برای سفر از مبدا تهران
  • تاخیر سه ساعته ذوب آهن در بازگشت به اصفهان؛ هواپیمای زنوزی نقص فنی داشت!
  • (ویدئو) عبور غول پیکرترین گاومیش آمریکایی در جاده!