Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهایی از آلودگی هوا با بهره گیری از هواسازهای خاص در خانه شما
امروزه بزرگترین مشکل برای زندگی در کلان شهرها، هوای آلوده و نا مطبوع است که بر عمر و زندگی مردم تاثیر بدی گذاشته است.

بهترین رویکرد استفاده از هواسازهای هایژنیک در منازل است، که کمک بسیاری در تنظیم دما ، رطوبت و ذرات معلق در هوا و ایجاد اتاق تمیز در خانه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند این هواسازها در فضاهای خاص مانند بیمارستان ها، اتاق های تمیزو اتاق های سرور بیشتر معمول است اما با توجه به بروز مشکلات ریوی، سرطان ها، نابروری زنان، کوتاه شدن عمر افراد و عدم جوابگویی تصفیه هوای خانگی، و استفاده از
 هواکش خانگی برای تخلیه هوا، رفته رفته استفاده از این هواسازها در محیط های مسکونی نیز رایج شده است.

استفاده از این هواسازها و تخلیه هوا توسط هواکش مخصوص جت فن، هوای خانه شما را به لحاظ دمای آسایش، رطوبت، ذرات و گازهای موجود در هوا مانند هوای کوهستان تمیزومطبوع میکند.

هواکش های  خاص داخل این هواسازها از نوع پلاگ فن بوده و استفاده از فیلترها راندمان بالای هپا امکان ورود هرگونه باکتری را از بین می برد. علاوه بر این با بهره گیری از لامپ هایUV، هوای کاملا استریل وارد محیط خانه میشود. شاید بپرسید دما و رطوبت چگونه تنظیم می شود!!

مهمترین بخش طراحی هواساز انتخاب کویل های گرمایی و سرمایی مناسب می باشد که قادر به تأمین سرمایش و گرمایش دستگاه هواساز می باشند، استفاده از کویل های گلد فین و رطوبت زن ها الکترونیک التروسونیک  به راحتی آب و هوای خانه شما را  به شرای ط اسایش رسانده و مطبوع میکند.

شرکت وی سی صنعت این آمادگی را دارد که هواساز با کاربری های خاص نظیر هواساز هایژنیک  بیمارستانی، خانگی را طراحی و اجرا نماید برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ما به ادرس www.vcsanat.org مراجعه نمایید.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت با میانگین ۵۶ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با عدد ۵۲، احمدآباد ۸۶، پارک زمزم ۶۰، میدان انقلاب ۶۲، خیابان پروین اعتصامی ۶۳، دانشگاه صنعتی و رهنان ۵۸، خیابان زینبیه ۷۰، بولوار کاوه ۶۴ ایستگاه ولدان ۵۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.

شاخص هوای اصفهان در ایستگاه بزرگراه خرازی با عدد ۴۹، سپاهان‌شهر ۴۰، خیابان فرشادی ۳۴، کردآباد ۴۵ و میرزا طاهر ۴۸ AQI وضعیت پاک را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با میانگین ۲۷ و شاهین شهر با میانگین ۳۹ AQI در وضعیت پاک و در کاشان با میانگین ۱۰۹ نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس، زرین‌شهر با میانگین ۵۶، سجزی ۷۰، قهجاورستان با میانگین ۹۹، نجف آباد ۶۳ و مبارکه ۵۹ AQI قابل قبول ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای منطقه صنعتی دولت آباد قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO) ، اُزن (O۳)، دی اکسید نیتروژن (NO۲)، دی اکسید گوگرد (SO۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

شاخص کیفی هوا ( Air Quality Index ) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق ( ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

کد خبر 6088316

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی ترسناک از هوای تابستان امسال
  • پیش‌بینی هوای تابستان امسال
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت
  • با تغییر رژیم غذایی خود زمین را نجات دهید
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • میزان رطوبت هوا در خانه چقدر باید باشد؟