Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج؛ عصر امروز مراسم تودیع سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا نوشادی و معارفه سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی به عنوان معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

پیش از این سردار نوشادی به عنوان معاونت هماهنگ کننده و سردار غلامی به عنوان رئیس سازمان بسیج سازندگی این سازمان فعالیت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین مراسم سردارغیب پرور ریاست سازمان بسیج مستضعفین از زحمات و خدمات سردار نوشادی درمعاونت هماهنگ کننده بسیج  تقدیر و تشکر به عمل آورده و برای سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی برای خدمت در معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج آرزوی توفیق نمود.

گفتنی است پیش از این سردار غلامی در سمت رئیس سازمان بسیج سازندگی خدمات شایان توجهی به ویژه در تجهیز، هدایت و حمایت از گروههای جهادی بسیجی و امر سازندگی در کل کشور از خود به جای گذاشت.

خبرگزاری بسیج نیز انتصاب شایسته سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی به سمت معاونت هماهنگ کننده بسیج را به ایشان تبریک و تهنیت گفته و توفیقات بیشتر این سردار جهادی را از خداند متعال خواهان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود