Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش از رضا امیرخانی برای اهدای جایزه ۱۰۰ میلیونی اش برای توانمندسازی آموزگاران استان سیستان و بلوچستان تشکر کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزیر آموزش و پرورش از رضا امیرخانی، نویسنده، به دلیل اهدای جایزه ۱۰۰ میلیونی‌اش به مجموعه توانمندسازی آموزگاران ابتدایی سیستان و بلوچستان تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سیدمحمد بطحایی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «از رضا امیرخانی عزیز به خاطر معرفت در اهدای جایزه‌اش و توجه به آموزش کودکان مناطق محروم به ویژه در سیستان و بلوچستان سپاسگزارم.

هرچند لیا نتوانست هم‌بازی مناسبی برای ایلیا پیدا کند، اما تلاش می‌کنم ساعت بازی را در مدارس نهادینه کنم تا کودکان از طریق بازی، زندگی را تمرین کنند.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بطحایی وزیر آموزش و پرورش امیرخانی اهدای جایزه معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی

رئیس فدراسیون جهانی کوراش از وزیر ورزش به سبب حمایت در راستای برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش پوریا ولی قدردانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش طی نامه‌ای به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان؛ از وی به سبب حمایت از کوراش و برگزاری مسابقات جام پوریا ولی تشکر و قدردانی کرد.

فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین




در متن نامه حیدر فرمان خطاب به کیومرث‌ هاشمی آمده است:

«جناب آقای دکتر کیومرث هاشمی
وزیر محترم ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

امیدوارم حال شما خوب باشد، می‌خواهم صمیمانه از حمایت‌های ارزشمند شما از مسابقات بین‌المللی پوریای ولی در اسفراین ایران تشکر کنم. تعهد پایدار شما به ترویج ورزش و ایجاد فرصت برای ورزشکاران نه تنها الهام بخش بوده، بلکه تغییرات مثبت و قابل توجهی در زندگی این ورزشکاران ایجاد کرده است، که گواهی بر رهبری تأثیرگذار شما است.

مدیریت فوق العاده شما نقش اساسی در تضمین موفقیت چشمگیر این مسابقه قهرمانی ایفا کرده است. این یک بستر جهانی برای نشان دادن استعدادهای ورزشکاران ما فراهم کرده و فدراسیون بین‌المللی کوراش واقعاً از این بابت سپاسگزار است.

یک بار دیگر از تعهد شما نسبت به ورزش تشکر می‌کنم. رهبری مستمر شما باعث تاثیر مثبت می‌شود و ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری در مسابقات بعدی قهرمانی کوراش بزرگسالان آسیا در ایران در ماه ژوئن 2024 هستیم.

در پایان جا دارد از جناب آقای دکتر امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشوی ایران بابت سختکوشی و زمانی که نسبت به این رویداد تاریخی صرف کردند، تشکر کنم. از استاندار خراسان شمالی جناب آقای دکتر حسین نژاد و مدیر کل ورزش استان خراسان شمالی جناب آقای دکتر شاکری بابت ایجاد امکانات مناسب در مکان تاریخی زینل خان تشکر و قدردانی می‌نماییم.

امیدوارم پوریای ولی تبدیل به یک رویداد سالانه شود که هر ساله بهترین بازیکنان کوراش در سراسر جهان را جذب کند.

با احترام
حیدر فرمان
رئیس فدراسیون جهانی کوراش»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • فعال شدن رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • حضور وزیر کشور در مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان | حضور میدانی وزیر کشور