Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست این فراکسیون با چهار وزیر جدید دولت، پیش از جلسات رای اعتماد، در خصوص به کارگیری زنان توانمند در عرصه های مدیریتی این وزارتخانه ها، اتمام حجت کردیم.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش شهرداری تهران، فریده اولاد قباد در دیدار با «ندا شهرزاد» سرپرست جدید این سازمان افزود: بهره گیری از حضور زنان در عرصه های مدیریتی براساس اسناد بالادستی همچون ماده 101 قانون اساسی و برنامه ششم توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با تاکید بر ضرورت دخالت زنان در مقدرات اساسی کشور گفت: در این زمینه باید از توان این قشر بسیار بهره برد.
اولاد قباد توجه دستیار ویژه رئیس مجلس به موضوع حضور بانوان در هیات های همراه پارلمانی را شایسته قدردانی دانست و افزود: هفته گذشته در حاشیه برگزاری دومین کنفرانس روسای مجالس 6 کشور آسیایی، فراکسیون زنان مجلس نیز دیدار دو جانبه‌ با معاون پارلمان دومای روسیه برگزار کرد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: نکته حائز اهمیت آنکه با توجه به نگاه روسیه درحوزه تحکیم بنیان خانواده، از توانمندی زنان در پست های کلیدی این کشور همچون دو وزارتخانه به عنوان وزیر و نیز بانک مرکزی در قالب ریاست کل این بانک بهره برده است؛ آنها همچنین در تلاشند تعداد زنان در پارلمان روسیه را افزایش دهند، راهی که ما نیز ناگزیر به پیمودن آن هستیم.
نماینده مردم تهران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از اقدام شهردار جدید تهران در استفاده از قابلیت های بانوان را درخور قدردانی دانست و گفت: حضور ندا شهرزاد به عنوان سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، اقدامی در خور تحسین و موافق با سیاست های کلی نظام است.
به گزارش ایرنا ندا شهرزاد اوایل آذرماه امسال به عنوان سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران جایگزین محمدصادق حسنی سرپرست بازنشسته این سازمان منصوب شد.

تهرام/7247/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش زنان اولاد قباد سازمان ورزش شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ فروردین، روز ملی گندم و نان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه گندم از مهمترین غلات دنیا و قوت غالب مردم است، گفت: این محصول بیشترین سهم غذای انسان را به خود اختصاص داده و بالاترین تجارت جهانی در بین محصولات کشاورزی را داراست.

حاتمی زاده با اشاره به ذائفه‌ی ایرانیها، نان را پایه ثابت سفره و بعنوان منبع اصلی انرژی، ویتامین‌ها و مواد معدنی دانست و افزود: تولید نان شامل یک زنجیره کاملی از بهره برداران، تولیدکنندگان، صنایع فرآوری وابسته و بخصوص نانوایی‌ها است.

وی با بیان اینکه سطح زیر کشت گندم استان یزد بالغ بر ۸۵۰۰ هکتار است، گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۵ هزار تن گندم مازاد کشاورزان تحویل مراکز خرید شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: این سازمان با برنامه ریزی‌های مناسب، آموزش و ترویج ارقام جدید گندم و سازگار با کم آبی، اصلاح الگوی کشت، معرفی سیستم‌های نوین آبیاری و تخصیص اعتبار همچنین همت بالای کشاورزان و گندمکاران در راستای افزایش بهره وری و تولید، گام‌های بسیار مهم و موثری برداشته است.

دیگر خبرها

  • ۳۱ فروردین، روز ملی گندم و نان
  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تعویض محل استقرار زنان و مردان در اتوبوس‌های تندروی تهران | علت این تصمیم چیست؟
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات