Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: طرح زمستانی پلیس راهور استان کرمانشاه در روز ۲۲ آذرماه آغاز می‌شود. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل‌الله شیری اظهار داشت: طرح زمستانی پلیس راهور با حضور تمامی دستگاه‌های امدادرسان تا 20 اسفندماه امسال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: طرح زمستانی پلیس راهور با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول با انجام رزمایش مشترک برای انجام هماهنگی بین بخشی همزمان با آغاز رسمی طرح زمستانی انجام می‌شود.

شیری هدف از اجرای این طرح را کاهش میزان تلفات رانندگی به ویژه در مواقع بحران عنوان کرد و گفت: این هدف محقق نمی‌شود مگر اینکه مردم و رانندگان نیز مقررات عبور و مرور شهری را رعایت کنند.

طرح زمستانی نظارت بر ناوگان حمل و نقل چهارمحال و بختیاری اجرا شدطرح زمستانی در 68 راهدارخانه آذربایجان غربی آغاز شدآغاز طرح زمستانی شهر فرودگاهی امام با 100 دستگاه ماشین آلات/امسال غافلگیر نمی‎شویم

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه بر آمادگی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی تأکید و خاطرنشان کرد: موفقیت در طرح زمستانی مستلزم اقدامات زیربنایی است که این مهم علاوه بر زمان، توجه و اهتمام مدیران شهری را می‌طلبد.

وی توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی را جدی دانست و گفت: این پیش‌بینی‌ها آمادگی ما را برای مقابله با حوادث احتمالی افزایش می‌دهد.

شیری بر ضرورت هماهنگی تمام دستگاه‌ها با ستاد حوادث غیرمترقبه استان تأکید کرد و گفت: در کنار این امر آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز نیز ضروری است و باید دستگاه‌های اجرایی از هم‌اکنون در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام /ح

R7756/P1357/S6,68/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ شریفی گفت: شستشوی خودرو در کنار خیابان ممنوع است و جریمه دارد.

صحبت های رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 846657 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پلیس راهور - شهر خبر مهم تعويض پلاك تهران خودرو پليس راهور

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات