Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:11:32 GMT

گیلان قهرمان بزرگسالان و تهران قهرمان جوانان شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۸۶۹

گیلان قهرمان بزرگسالان و تهران قهرمان جوانان شدند

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان با برگزاری رقابت های فینال مسافت 200 متر به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان با برگزاری مسابقات فینال مسافت 200 متر پیش از ظهر امروز در دریاچه آزادی دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در فینال کانوی یکنفره 200 متر جوانان نیروانا اسدبیگی از تهران، هدیه خیرآبادی از توابع تهران و پرستو مهنما از آذربایجان شرقی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

 

در فینال کایاک یکنفره 200 متر جوانان کیانا کمال زاده از هرمزگان مدال طلا، سارا حسینی از تهران مدال نقره و پدیده پهلوان زاده از تهران توابع مدال برنز بدست آوردند.

 

در فینال کایاک یکنفره 200 متر بزرگسالان آتنا رئوفی، پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه از گیلان اول تا سوم، مهسا کهنسال از خوزستان چهارم و مریم شورگشتی از تهران پنجم شدند. در این ماده از هر استان یک نفر روی سکو رفت و تیم های گیلان، خوزستان و تهران صاحب مدال شدند.

 

در فینال کانوی یکنفره 200 متر بزرگسالان آرزو حکیمی از همدان اول، الناز شفیعیان از گیلان دوم و گلناز غضنفریان از مازندران سوم شدند.

 

در پایان مسابقات در جمع رده بندی کلی در بخش بزرگسالان تیم گیلان با 63 امتیاز قهرمان شد، تهران با 61 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تهران توابع با 47 امتیاز سوم شد.

 

در بخش جوانان نیز تهران با 78 امتیاز قهرمان شد، توابع تهران با 72 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و هرمزگان با 69 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

 

بر این اساس پس از 2 روز رقابت، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان در دریاچه آزادی به پایان رسید.

 

قایقرانی قایق رانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قایقرانی قایق رانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدهادی ساروی با شکست حریف قزاقستانی‌اش مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. او که پیش از این 9 بر صفر بالتمونخ مغول و 8 بر صفر یئول ون از کره جنوبی را برده بود، در فینال وزن 97 کیلوگرم قهرمانی آسیا مقابل یوسوف ماتسی‌اف قزاق قرار گرفت که این کشتی را 9 بر صفر برد و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا چهار فینالیست و یک کشتی‌گیر در رده‌بندی داشت که امیررضا ده‌بزرگی با شکست حریفش صاحب مدال برنز وزن 60 کیلوگرم شد و سعید اسماعیلی هم با غلبه بر حریف قرقیزستانی در فینال 67 کیلوگرم به مدال طلای آسیا رسید، اما محمدرضا رستمی و رسول گرمسیری فینال اوزان 72 و 82 کیلوگرم را به حریفان ژاپنی‌شان باختند.

پایان‌بخش کشتی‌های امروز برای تیم ملی فرنگی کشورمان هم فینال 97 کیلوگرم بود که ساروی این مسابقه را به سود خود تمام کرد و قهرمان آسیا شد.

در روز اول این مسابقات هم ناصر علیزاده و امین میرزازاده در 87 و 130 کیلوگرم به نشان طلا رسیدند، پویا دادمرز در 55 کیلوگرم صاحب نشان نقره شد و ایمان محمدی در 63 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

به این ترتیب شاگردان حسن رنگرز با چهار طلای اسماعیلی، علیزاده، ساروی و میرزازاده و سه نقره دادمرز، رستمی و گرمسیری و دو برنز ده‌بزرگی و محمدی و مجموع 9 مدال به کار خود در پیکارهای آسیایی خاتمه دادند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896033

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در قرقیزستان
  • دبل شکست قهرمان جهان؛ برنده گرایی طلا را از محموداف ربود