Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: مطمئن هستم که با وجود آقای آذری و سرمربی‌گری علیرضا منصوریان ذوب‌آهن به روزهای اوج خود برمی‌گردد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پیش از دیدار با ذوب‌آهن صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*تسلیت می‌گویم به هواداری که در بازی با سپاهان جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن  یکی از قدرت‌مندترین تیم‌های آسیا است. مطمئن هستم که با وجود آقای آذری و سرمربی‌گری علیرضا منصوریان این تیم به روزهای اوج خود برمی‌گردد.

*ما مصدوم نداریم و آماده‌یم بهترین نتیجه را بگیریم. ما نمی‌توانستیم چطور تیم را جمع و متحد کنیم. وضعیت بدنی تیم ما مساله مهمی است و باید روی آن کار کنیم. باید هرچه زودتر کیفیت بازیکنان افزایش یابد. 

*ما دربازی با تیم‌های سپاهان، پدیده و سایپا می‌توانستیم بازنده نباشیم. در بعضی از این  بازی‌ها ما یک کرنر هم به حریف ندادیم. هدف ما در تیم روشن است. احساس و روحیه بازیکنان خوب است و باید این مساله به بازیکنان منتقل شود. 

*مهم ترین مساله این است که  اگر یک تیم و رختکن متحد باشند مشکلات خارج از تیم حل می‌شود. این مساله موجب می‌شود تا در دراز مدت تیم نتیجه لازم را می‌گیرد.

*اعتقاد قلبی دارم با توجه به کیفیت فوتبالی که ارائه می‌دهیم  نفت مسجد سلیمان در لیگ‌ برتر می‌ماند.

*باید اخلاق را یاد بدهیم. بعضی‌ها به جای قبول شکست به داور پرخاش می‌کنند و این مسائل را به جای شکست عوض می‌کنند.

*بعضی از مربی‌ها در رسانه‌های مختلف درباره این فهرست صحبت می‌کنند. آنها از بهترین‌های لیگ هستند. نباید علیه یکدیگر صحبت کرد بلکه باید باهم صحبت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن مرزبان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش

تعداد بازدید : 18 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما: زنده‌یاد اسکویی استاد، همکار، الگوی اخلاق و پیشکسوت ما در رسانه ملی بود. امروز همکاران زنده‌یاد اسکویی شهادت می‌دهند که جز خوبی، اخلاق، تواضع و بزرگ‌منشی از او ندیدند.

دیگر خبرها

  • جود بلینگام، بازیکن با اخلاق مستطیل سبز / فیلم
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه
  • یک مرزبان در این شهر به شهادت رسید/ عکس
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی