Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@06:51:12 GMT

باغ رستوران فرحزاد تهران در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۹۳۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 13 و 19 امروز حادثه آتش سوزی در یک رستوران سنتی در خیابان گلبرگ چهارم فرحزاد به سامانه 125 اعلام که بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود:غذاخوری داخل باغ رستوران آتش گرفته بود و حریق در حال سرایت به قسمت باغچه این رستوران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: آتش نشانان از چند طرف وارد عملیات شده و موفق شدند آتش را در محل مهار کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در رستوران های منطقه فرحزاد با وسایل قابل اشتعال از جمله تخت های چوبی؛ موکت و سقف های کاذب تزئین می شوند که این مواد قابل اشتعال هستند و مالکان این رستوران ها باید از وسایل گرمایشی و غذاپزی ایمن استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: به هنگام این حادثه تمامی کارگران و شهروندان از داخل این رستوران خارج شده بودند و به همین منظور به فردی آسیب نرسید.
ملکی از مالکان رستوران های سنتی خواست که حتما این مکان های پرخطر را به خاموش کننده های دستی مجهز کنند.
منطقه فرحزاد در منطقه 2 واقع شده است و تعداد زیادی تفرجگاهی رستوران های سنتی در این مناطق فعالیت دارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

روز دوشنبه در پی اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی همدان مبنی بر یک حادثه سقوط دستگاه کارتن سازی بر روی فرد در علی آباد فرهنگیان، یک تیم عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان،  آتش نشانان در بررسی‌های اولیه و به گفته شاهدان عینی در محل متوجه شدند که فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن سازی بوده که ناگهان بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه بر روی وی در زیر دستگاه محبوس شده است.

نیروهای آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس شده را از زیر دستگاه رها سازی کردند که متاسفانه به دلیل شدت فشار وارده این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از شهروندان خواست در حوادثی که نیاز به رهاسازی مصدوم است، مراتب را با عوامل آتش نشانی اطلاع بدهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس