Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@00:49:07 GMT

مجتمع آموزشی شهید حججی نجف آباد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۹۸۵

مجتمع آموزشی شهید حججی نجف آباد افتتاح شد

اصفهان - ایرنا - مجتمع آموزشی ، فرهنگی شهید حججی متعلق به بنیاد برکت روز سه شنبه در شهرستان نجف آباد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا ، رییس اداره آموزش وپرورش نجف آباد در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی شهید حججی گفت: این مرکز در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع و زیر بنای هفت هزار متر مربع زیر بنا و با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریالی بنیاد برکت ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مجتمع آموزشی دارای مدرسه ابتدائی با 12 کلاس، دبیرستان متوسطه اول و دوم با 18 کلاس، سالن ورزشی، سالن اجتماعات 400 نفره، کتابخانه و نمازخانه است.
رییس اداره آموزش و پرورش نجف آباد گفت: در این مجموعه همچنین سالن ورزشی چند منظوره و یک زمین چمن مصنوعی طراحی شده است که در مرحله نصب کفپوش است.
وی اضافه کرد: این مجموعه فرهنگی دارای تصفیه خانه اختصاصی است که آب مورد نیاز فضای سبز را از محل پساب تصفیه شده تامین می کند.
مجموعه شهید حججی به عنوان هزار و صد و یازدهمین پروژه بنیاد برکت به بهره برداری رسیده است.
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است.
شهید مدافع حرم محسن حججی مرداد سال گذشته در مرز عراق و سوریه به اسارت تروریست های داعش درآمد و پس از 2 روز به شهادت رسید.
شهرستان نجف آزاد با بیش از 330 هزار نفر جمعیت در30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
غ - ک / 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزشي بنياد بركت نجف آباد اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، صبح امروز مدیر کل، قائم مقام و معاونین صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفتگو کردند.

 مجتبی میرحسینی، بنیاد شهید و امور ایثارگران را مهم‌ترین دستگاهی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کند نام برد و خاطرنشان کرد: همراهی و حمایت همه دستگاه‌ها در اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت ضروری است.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: تنها نهادی که در بین تمامی سازمان‌ها و ادارات، مشاورین ایثارگران دارد بنیاد شهید و امور ایثارگران است که این یک ظرفیت فوق العاده‌ای برای این سازمان محسوب می‌شود.

 علیرضا کیخا، صدا و سیما را زبان گویا، مغز متفکر گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی بیان کرد که عمود خیمه انقلاب اسلامی تفکر ایثار و شهادت است.

 مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان مهمترین رسالت رسانه ملی را اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نامید و افزود: با توجه به گسترش فضای رسانه‌ای چه در عرصه مجازی و چه در عرصه رسانه ملی، ایجاب می‌کند تا فرزندان نسل جدید را بیشتر با تفکر ایثار و شهادت آشنا کرد و این مرکز آمادگی آن را دارد تا به صورت مشارکتی با بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام به تولید برنامه نماید.

 در پایان برنامه ریزی‌های لازم برای پخش مراسم احیا در شب‌های قدر از گلزار شهدا انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • افتتاح پل تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید باقری تا خردادماه
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) دشت سر آمل
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری