Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، در این دیدار مراتب گلایه مندی ایران و اعتراض هموطنان به رفتارهای ناشایست برخی ماموران مرزی گرجستان با اتباع ایرانی به سفیر اعلام شد.
باقری مقدم با اشاره به پیشینه و سوابق دوستانه روابط دو کشور، اینگونه برخوردهای نامتعارف بعضی از ماموران مرزی گرجستان و افزایش میزان بازگرداندن اتباع ایرانی را مغایر با روابط دوستانه فیمابین اعلام کرد و تداوم این روند را آسیب زننده به روابط و ارتباطات خوب مردم دو کشور دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن درخواست اصلاح روند کنونی، رسیدگی و برخورد قضایی با ماموران مرزی خاطی گرجستان را الزامی دانست.
سفیر گرجستان در تهران نیز ضمن اظهار تاسف از برخی برخوردهای صورت گرفته، گزارشی از وقایع پیش آمده ارائه و قول داد شخصا به تفلیس سفر و موارد را پیگیری و نتیجه را اعلام نماید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزارت خارجه اوراسیا سفیر گرجستان دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات افغانستان محور گفتگوهای وزرای خارجه انگلیس و پاکستان

محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه این کشور طی تماس تلفنی با دیوید کامرون همتای انگلیسی خود، آخرین تحولات مرتبط با روابط دوجانبه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وزیر امور خارجه پاکستان خواستار نهایی شدن برنامه توسعه مشارکت راهبردی با انگلستان برای گشایش فصل جدیدی در روابط دوجانبه شد.

وزیران خارجه پاکستان و انگلیس همچنین درباره مسائل مهم منطقه‌ای از جمله افغانستان و اوضاع غزه گفت‌وگو کردند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین با گذشت ۱۷۱ روز از حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون آمار شهدای فلسطینی به ۳۲ هزار و ۳۳۳ نفر افزایش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • یادداشت هنیه در دفتر یابود وزارت خارجه ایران
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • بررسی تحولات افغانستان محور گفتگوهای وزرای خارجه انگلیس و پاکستان
  • روایت‌های ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه