Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،مرکز چهارمحال و بختیاری،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت:از هرگونه تغییر کاربری زمین‌های حاشیه رودخانه زاینده رود در چهارمحال و بختیاری جلوگیری می‌شود..  

 شهرام احمدی افزود: این اقدام بمنظورتداوم برنامه های حفاظتی جهت حفظ کیفیت رودخانه زاینده رود، مدیریت مسائل مربوط به آلودگی های ایجاد شده در حوزه این رودخانه در دستورکار شورای حفاظت کیفی اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت:در سی و یکمین جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه زاینده رود، ساز و کارهای لازم برای مقابله با تغییر کاربری در حرائم تأثیرگذار حاشیه رودخانه زاینده رود اندیشیده شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کاربری رودخانه زاینده رود حفاظت محیط زیست شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان پیرو بارندگی اخیر و سیلابی شدن تمامی رودخانه‌ها و سر ریز شدن اکثر سد‌های استان از جمله پیشین، زیردان و همچنین ادامه شرایط نامساعد جوی، خطر خروج تمساح‌ها از برکه محل زیست اصلی آنها وجود دارد.
از ساکنین در مناطق سیل زده درخواست می‌شود نسبت به تردد غیر ضروری در مناطق سیلابی، حاشیه رودخانه باهوکلات، هوتک‌ها، مرداب‌ها و مناطق حاشیه‌ای زیستگاه‌های حیات وحش تا زمان فروکش کردن سیلاب و برگشت به شرایط عادی، خودداری کنند.
به منظور پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و حملات احتمالی حیات وحش به هم استانی‌ها توصیه شده در زمان مشاهده هر گونه جانور وحشی گرفتار در مناطق سیلابی، مراتب را به نزدیک‌ترین اداره حفاظت محیط زیست اعلام و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل فرمایند.

دیگر خبرها

  • بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر
  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • ممنوعیت تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی
  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • توجه به پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی
  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان