Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@14:08:26 GMT

حل مشکل حقوق معلمان خارج از کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۱۰۴

حل مشکل حقوق معلمان خارج از کشور

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، معلمان مدارس خارج از کشور به دلیل مشکلات ارزی پیش‌آمده بیش از 8 ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند.

پیش از این غلامرضا کریمی رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور درباره مشکلات معلمان مدارس خارج از کشور گفته بود: با توجه به شرایطی که در مدارس وجود دارد تا 5 یا 6 ماه امکان تأمین هزینه‌ها توسط خود معلمان وجود دارد و در گذشته هم سابقه تأخیر در پرداخت حقوق‌ها وجود داشت اما از آنجایی که این فرآیند طولانی‌تر شده و به حدود هشت ماه می‌رسد شرایط برای معلمان خارج از کشور دشوار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بانک مرکزی به‌دلیل نوسانات ارزی امکانات اختصاص ارز را نداشت و موضوع را برای ما هم مشخص نکردند این در حالی است که از چهار ماه قبل مبلغ ریالی پرداخت حقوق معلمان خارج از کشور را آماده داشتیم.

هم‌اکنون کریمی از حل مشکل پرداخت حقوق معلمان مدارس خارج از کشور خبر داد و گفت:‌ در هماهنگی با بانک مرکزی مقرر شد حواله ارزی به چهار کشور قطعی شود و از آن کشورها کار را مدیریت می‌کنیم.

وی افزود:  مهم این بود ارز به دست ما برسد و حالا که این کار انجام شد و امکان خروج ارز از کشور فراهم است در یک یا چند بانک در این کشورها طی هماهنگی با وزارت امور خارجه پول را انتقال می‌دهیم.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6096945

دیگر خبرها

  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه