Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@20:05:28 GMT

وقوع زلزله7ریشتری دراقیانوس اطلس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۱۰۸

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی هفت ریشتر اعماق اقیانوس اطلس را لرزاند. ناطقان: مرکز لرزه‌نگاری چین اعلام کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی هفت ریشتر ساعت ۱۰:۲۶ امروز (سه‌شنبه) به وقت پکن جزایر ساندویچ جنوبی در اقیانوس اطلس را به لرزه درآورد.

خبرگزاری شینهوا نوشت: کانون این زمین لرزه در ۵۸.۳۵ درجه جنوب عرض جغرافیایی و ۲۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۷ درجه غرب طول جغرافیایی بوده‌ است. همچنین زلزله در عمق ۱۵۰ کیلومتری رخ داده‌ است. منبع: ایسنا برچسب ها: زلزله ، اقیانوس اطلس ، زمین لرزه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زلزله اقیانوس اطلس زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای وهاب میزانی، سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار کرد: مسکن، تسهیل امر مسکن و مخصوصاً مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است، هر کجا ما مردم را کنار بگذاریم همان جایی است که کار ما لنگ می‌شود.

وی ادامه داد: در ساخت خانه‌ها ملاحظه سلیقه، فرهنگ و خواسته ی مردم را داشته باشید و مشارکت مردم را بالا ببرید، این‌ها موفقیت و برکت را با خود به همراه دارند.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: رعایت حال زمین‌های حاصلخیز نیز بسیار حائز اهمیت است، زمین‌های حاصلخیز چیزی نیست که ما آن‌ها را از دست بدهیم و بعد راحت بتوانیم آن‌ها را پیدا کنیم، ما می‌توانیم از زمین‌های درجه 3 و زمین‌هایی که به درد کشاورزی و کشت و کار نمی‌خورند برای مسکن استفاده کنیم، گاهی ممکن است این زمین درجه 3 برای ساخت مسکن درجه یک باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی تصریح کرد: رهبر حکیم انقلاب در سفری که به استان قزوین داشتند فرمودند نسبت به زمین‌های حاصلخیز قزوین بیطرف نباشید، یعنی برای آن‌ها اهمیت ویژه قائل باشید.

وی بیان کرد: مسجد، مدرسه، فضای بهداشتی و درمانی، پارک و فضای ورزشی نیز جزو ضروریات زندگی امروز مردم است و باید در این شهرک‌ها لحاظ شود.  

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: بخشی از حوزه جوانی جمعیت مربوط به بهداشت و درمان، بخشی مربوط به مسکن و اشتغال می‌شود، همه وقتی دست به دست هم دادیم می‌توانیم بگوییم حرفی برای گفتن در این حوزه داریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی گفت: هر کس در حوزه کاری خودش کارش را درست انجام ‌دهد نزد خدا مأجور است، زندگی‌اش برکت دارد.

وی بیان کرد: کیفیت ساخت‌وساز راه و مسکن حائز اهمیت است، برخی جاده‌ها را می‌بینیم که هنوز عمر چندانی از ساخت آن‌ها نگذشته و از بین رفته‌اند، باید اسم چنین پیمانکاری را تابلو کنیم و ابتدای این جاده نصب کنیم تا مردم در جریان باشند چه کسی سرمایه آن‌ها را حرام کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: در باب سلامت اداری و نیروی انسانی دقت کنید، اینکه کارشناس ما دقیق کارشناسی می‌کند یا ناظر ما نظارتش را درست اعمال می‌کند یا خیر. 

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم