Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@16:49:23 GMT

توصیه‌های روحانی به سفیر جدید ایران در چین

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۱۲۷

رئیس جمهور با اشاره به اشتراکات فراوان فرهنگی دو ملت و سابقه دیرینه روابط فیمابین، تلاش برای تعمیق هر چه بیشتر روابط، تسریع در اجرای توافقات دوجانبه و تقویت پیوند میان بخش های خصوصی دو کشور را که می تواند بیش از پیش منافع مشترک را تامین کند، ضروری دانست.

محمد کشاورزاده سفیر جدید کشورمان در جمهوری خلق چین، در آستانه آغاز ماموریت خود با رئیس جمهور دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت روابط و مناسبات تهران-پکن ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام روحانی در این دیدار تحکیم و توسعه روابط همه جانبه میان تهران و پکن را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین با اراده مقامات عالی‌رتبه دو کشور، در سطح و مسیر بسیار مناسبی است و این روند ادامه خواهد یافت.

رئیس جمهور با اشاره به اشتراکات فراوان فرهنگی دو ملت و سابقه دیرینه روابط فیمابین، تلاش برای تعمیق هر چه بیشتر روابط، تسریع در اجرای توافقات دوجانبه و تقویت پیوند میان بخش های خصوصی دو کشور را که می تواند بیش از پیش منافع مشترک را تامین کند، ضروری دانست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور پکن جمهوری اسلامی ایران چین ایران چین روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا


 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • رئیسی: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود/دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند