Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاهیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همانگونه که در دفاع مقدس چنین کاری را کردیم و به سلایق دیگران کاری نداشتیم و تنها یک هدف را دنبال می‌کردیم امروز هم دوشادوش یکدیگر در بحث فعالیت‌ها و اردوهای جهادی مشارکت و همکاری داشته باشیم .

به گزارش ایسنا، دکتر «محمد تاج‌فرد» در نشست با فعالین فرهنگی و گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهار کرد: یکی از مباحثی که مطرح می‌شود این است که ستاد را گسترش دهیم و سایر کانون‌ها را به عضویت این ستاد درآوریم اما واقعیت این است که اگر بخواهیم چنین کنیم تصمیم‌گیری‌ها سخت خواهد شد ولی اگر کانون‌ها بخواهند در این امر مشارکت کنند هیچ منعی برای فعالیت آنها وجود ندارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با مهم ارزیابی کردن مشارکت همه کانون‌ها و انجمن‌ها در برگزاری اردوهای جهادی، تصریح کرد: ما که معتقدیم باید در کار خیر فعالیت داشته باشیم و چه بهتر است که این کار را با مشارکت یکدیگر انجام دهیم و همانگونه که در دفاع مقدس چنین کاری را کردیم و به سلایق دیگران کاری نداشتیم و تنها یک هدف را دنبال می‌کردیم امروز هم دوشادوش یکدیگر در بحث فعالیت‌ها و اردوهای جهادی مشارکت و همکاری داشته باشیم .

دبیر ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاهیان وزارت بهداشت ادامه داد: ما گفته‌ایم که هر کسی خواستار برگزاری اردوی جهادی است پای کار بیاید اما باید این موضوع را مد نظر قرار داد که هر اردویی باید متولی و ساختار مختص به خود را داشته باشد و به این موضوع هم اعتقاد داریم که اردو باید یک فضای بانشاط را فراهم و علاوه بر رضایت قلبی، شادابی و نشاط را در فرد ایجاد کند .

دکتر تاج‌فرد با ابراز رضایت از فضای حاکم بر دانشگاه علوم پزشکی ایلام و وضعیت فعالیت کانون‌ها و انجمن‌های این دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دومین دانشگاهی است که دانشجویان آنرا تا این اندازه بانشاط و فعال می‌بینم و باید قدر این نعمت را دانست .

در این نشست اعضای حاضر در جلسه به بیان دغدغه‌ها و نظرات خود درباره اردوهای جهادی پرداختند.  


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اردوهای جهادی منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود