Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان بعدازظهر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تمیش برابر ذوب‌آهن در چارچوب هفته پانزدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: تسلیت می‌گویم به هواداری که در بازی با سپاهان جان باخت.

ذوب‌آهن  یکی از قدرت‌مندترین تیم‌های آسیا است. مطمئن هستم که با وجود آقای آذری و سرمربی‌گری علیرضا منصوریان این تیم به روزهای اوج خود برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای بازی فردا تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

او ادامه داد: ما مصدوم نداریم و آماده‌یم بهترین نتیجه را بگیریم. ما نمی‌توانستیم چطور تیم را جمع و متحد کنیم. وضعیت بدنی تیم ما مساله مهمی است و باید روی آن کار کنیم. باید هرچه زودتر کیفیت بازیکنان افزایش یابد. بازیکنان با تفکرات ما آشنا شدند و در ادامه شرایط تیم نیز بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در ادامه اضافه کرد: ما دربازی با تیم‌های سپاهان، پدیده و سایپا می‌توانستیم بازنده نباشیم. در بعضی از این  بازی‌ها ما یک کرنر هم به حریف ندادیم. هدف ما در تیم روشن است. احساس و روحیه بازیکنان خوب است و باید این مساله به بازیکنان منتقل شود.  مهم ترین مساله این است که  اگر یک تیم و رختکن متحد باشند مشکلات خارج از تیم حل می‌شود. این مساله موجب می‌شود تا در دراز مدت تیم نتیجه لازم را می‌گیرد.

مرزبان تاکید کرد: اعتقاد قلبی دارم با توجه به کیفیت فوتبالی که ارائه می‌دهیم  نفت مسجد سلیمان در لیگ‌ برتر می‌ماند 

او در پاسخ به این سوال اظهارات برخی مربیان خارجی در مورد به کار بردن واژه سیرک به فوتبال ایران گفت: این احساس را نباید داشته باشیم مربی خارجی هر چیزی بگوید. باید احترام متقابل وجود داشته باشد. متاسفانه از هر دو طرف توهین شنیده می‌شود. 

او ادامه داد: باید اخلاق را یاد بدهیم. بعضی‌ها به جای قبول شکست به داور پرخاش می‌کنند و این مسائل را به جای شکست عوض می‌کنند. ما هر وقت می‌بازیم بد بازی کردیم و به خاطر این مسائل نبوده است.

او درباره فهرست تیم ملی گفت: بعضی از مربی‌ها در رسانه‌های مختلف درباره این فهرست صحبت می‌کنند. آن‌ها از بهترین‌های لیگ هستند. نباید علیه یکدیگر صحبت کرد بلکه باید باهم صحبت کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علیرضا مرزبان علی منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست

سنگربان تیم ملی ژاپن معتقد است ایران همچنان قدرتمندترین تیم ملی فوتسال در قاره آسیا به شمار می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته (شنبه) در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024 با وجود ارائه عملکردی ضعیف، بحرین را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد تا صعود خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی مسجل کند.

با توجه به اینکه ژاپن در گروه C مسابقات قرار دارد و حالا در رتبه سوم جدول این گروه ایستاده است، صعود سامورایی آبی به جمع هشت تیم نهایی به‌عنوان تیم دوم جدول گروه C به منزله تقابل قهرمان دوره گذشته جام ملت‌های آسیا با ایران خواهد بود. البته فینال دوره گذشته رقابت‌ها در شرایطی تکرار می‌شود که شاگردان وحید شمسایی حداقل یک امتیاز از کویت بگیرند و به‌عنوان صدرنشین گروه C صعود کنند.

صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم 78 جهان

ایگور پیرس دروازه‌بان برزیلی‌الاصل تیم ملی ژاپن که در برتری 5 بر صفر تیمش مقابل کره جنوبی موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد، در مورد معادلات مختلف صعود تیم کنیچیرو کوگوره و احتمال تقابل سامورایی‌ها با ایران اظهار داشت: شرم‌آور بود که مقابل قرقیزستان نتوانستیم پیروز شویم. حالا چاره‌ای نداریم جز اینکه به همان مسیری که از دو سال گذشته در آن قرار داریم، ادامه بدهیم.

وی با تمجید از قهرمان 12 دوره جام ملت‌های آسیا گفت: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست و شاید به راحتی به یک‌چهارم نهایی برسد. با این حال ما باید با قهرمانی به جام جهانی صعود کنیم. البته ابتدا بازی با تاجیکستان را پیش رو داریم و در هر مسابقه به‌گونه‌ای به میدان می‌رویم که انگار در فینال بازی می‌کنیم.

لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود

ژاپن در دیدار نخست با نتیجه 3 بر 2 مغلوب قرقیزستان شد و در صورتی که قرقیزها در دور پایانی مرحله گروهی موفق به شکست کره جنوبی شوند، به‌عنوان تیم دوم گروه C راهی یک‌چهارم نهایی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد