Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@07:02:34 GMT

هشت بازیکن در آستانه جدایی از پیکان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۱۹۴

به گزارش ایلنا، پیکان نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران را با شکست به پایان برد تا با ثبت ششمین باخت پی در پی اوضاع این تیم در وضعیت اضطرار قرار بگیرد!

مجید جلالی در آستانه بازی با نساجی که آخرین بازی پیکان در نیم‌فصل نخست بود، شش بازیکن را قبل از بازی کنار گذاشت تا به قولی با دست خالی قدم به میدان بگذارد و از قضا در همین دیدار با یک گل مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پیکان هم بعد از بازی مدعی شد نتیجه از این مفتضح‌تر نمی‌شود و بازیکنان و کادر فنی 20 درصد جریمه خواهند شد.

صحبت‌های محمود شیعی به سرمربی پیکان برخورد و در واکنش مدعی شد که مدیرعامل پیکان حق نداشته علیه او اینچنین صحبت کند. برگزاری دو جلسه بین هیات‌مدیره و جلالی باعث حدس و گمان‌های مختلف درخصوص ماندن و رفتن او شد و در نهایت به جدایی جلالی از جمع پیکانی‌ها منجر شد.

طبق شنیده‌های ما، شکست در بازی با نساجی، شش باخت پی در پی و صحبت‌های هیات‌مدیره و جلالی باعث شده که شاهد تغییرات زیادی در این تیم باشیم و ترکش نتایج ضعیف فقط به جدایی جلالی ختم نمی‌شود.

پس از جدایی جلالی گویا باید منتظر تغییر بین هشت تا 9 بازیکن در این تیم باشیم. طبق شنیده‌ها جلالی کاپیتان تیمش آرمان قاسمی، مهران موسوی و ابوالفضل ابراهیمی را اخراج کرد و در اختیار باشگاه گذاشت. در همین راستا مهدی مومنی و ماهان رحمانی را موقتا کنار گذاشت.

از کنار اخراجی‌ها که بگذریم، باید به جدایی صددرصد مهدی شیری در دفاع راست اشاره کنیم. در کنار این بازیکنان دو، سه بازیکن هم خودشان نمی‌خواهند در پیکان بمانند مانند عیسی آل‌کثیر و نیز فراز امامعلی که به خاطر نیمکت‌نشینی ناراحت است و گفته می‌خواهد جدا شود.

بدین ترتیب باید در نیم‌فصل دوم منتظر پیکان جدید باشیم. اگر طبق شنیده‌ها این نفرات از بدنه پیکان جدا شوند، سرمربی جدید کار سختی برای جذب هشت بازیکن خواهد داشت؛ چه به لحاظ فنی و چه مالی؟!

آمدن هشت بازیکن جدید و هماهنگی آنها با تیم زمان می‌برد و خود نوعی چالش جدید برای سرمربی است. از سوی دیگر رفتن هشت بازیکن و آمدن هشت بازیکن دیگر بار مالی سنگینی روی دوش باشگاه می‌گذارد چرا که باید بابت فسخ هم پول این هشت نفر را بدهند و هم باید برای خرید بازیکنان جدید هزینه کنند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که دیدگاه باشگاه در این خصوص چیست و اینکه اگر این هشت الی 9 نفر باقی بمانند و مربی عوض شود، بار مالی زیادی به باشگاه تحمیل نشود!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجید جلالی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد

به گزارش ورزش سه، در پوستر پیش بازی باشگاه مس برای این مسابقه تصویر سعید واسعی دیده می‌شود، ستاره سال‌های نه چندان دور پیکان که نیم فصل اول در فولاد روزهای خوبی را تجربه نکرد و با امید بازگشت به روزهای اوج راهی مس شد تا زیر نظر محرم نویدکیا کار کند.

واسعی که از ستاره‌های موفق مس در دو بازی اخیر مقابل استقلال و پیکان بوده، انگیزه‌های متفاوتی برای بازی با فولاد دارد و به نظر می‌رسد به همین دلیل به عنوان سوژه پوستر “نکست مچ” مسی‌ها در آستانه این مسابقه حساس انتخاب شده است.

مس در حال حاضر رتبه دهم جدول را به خود اختصاص داده و این فرصت را دارد که با پیروزی برابر فولاد رتبه خود در جدول را تک رقمی کند.

دیگر خبرها

  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز