Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: برخی واحدهای صنعتی استان با مشکل فروش تولیدات روبه‌رو هستند. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حمیدرضا فرزان ظهر امروز در کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان شهرکرد اظهار داشت: 154 واحد صنعتی خارج از شهرک صنعتی شهرکرد وجود دارد که از این تعداد 60 واحد فعال و 94 واحد تعطیل است و در داخل شهرک 354 واحد صنعتی وجود دارد که 279 واحد آن فعال و 75 واحد غیر فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عمده مشکلات واحد‌های صنعتی مربوط به سرمایه در گردش است افزود: پرداخت تسهیلات با سود 18 درصد و بدهی واحدهای صنعتی به بانک‌ها موجب شده این واحدها با مشکل روبه‌رو شوند.

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مشکل دیگری که برخی واحدهای صنعتی استان با آن روبه‌رو هستند فروش محصولات تولیدی آن‌ها است.

بیشتر بخوانید:

54 واحد صنعتی و تولیدی اردبیل زیرنظر زنان فعالیت می‌‌کند

بررسی مشکلات 7 واحد تولیدی همدان با بانک کشاورزی

مهمترین مشکل واحدهای صنعتی بروجرد سرمایه در گردش و تسهیلات است

فرزان خاطرنشان کرد: در بخش صنعت با افزایش تولیدات در برخی از واحدهای صنعتی توانسته‌ایم آن‌ها را از حالت نیمه فعال خارج کنیم.

وی گفت: ایجاد جاده دسترسی به شهرک‌های صنعتی، ساخت 4 فروشگاه زنجیره‌ای، تجارت خارجی و مطالبات در حوزه معادن از جمله اقدامات سازمان صنعت معدن و تجارت در راستای محقق شدن اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/ح

R41350/P1357/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز سه شنبه یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم طعمه حریق شد که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی این حریق مهار شد.

۵ واحد خودرویی با ۱۹ آتش نشان از شهر قم و ۵ واحد با ۲۰ نفر از آتش نشانان مستقر در شهرک در عملیات اطفا حریق مشارکت داشتند و مانع از تسری و گسترش حریق به دیگر واحدهای تولیدی شدند.

عملیات اطفا حریق در این واحد تولیدی به صورت کامل انجام پذیرفته و عوامل آتش نشانی در حل لکه گیری هستند.

علت حادثه و میزان خسارت وارده این حریق اعلام نشده است.

این حادثه هیچ مصدومی نه از کارگران این واحد صنعتی و نه از عوامل آتش نشانی به دنبال نداشته است.

کد خبر 6086069

دیگر خبرها

  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است