Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش درباره اخبار مربوط به اجرای طرح «آموزش و بازی» در تعدادی از مدارس ابتدایی کشور که وزیر آموزش و پرورش نیز در توئیت های خود به آن اشاره کرده است، گفت: این طرح در فاز اول به صورت آزمایشی اجرا می شود و در مدرسه ها کلاس های اسباب بازی راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما معتقد هستیم کتاب درسی یکی از روش های یادگیری است و باید به سمت روش های یادگیری دیگری هم برویم. یادگیری از طریق بازی و کار با اسباب بازی یکی از این روش هاست.

وی ادامه داد: ما در این طرح اسباب بازی و گاه بازی های بدون اسباب بازی را به عنوان وسیله ای برای یادگیری می بینیم. با این روش آن شادی و نشاط هم در کلاس ها به دست می آید. کار با اسباب بازی و یادگیری از طریق آن هم باعث ایجاد تحرک می شود و هم چالش های فکری ایجاد می کند.

به گفته وی این طرح از اول بهمن ما در برخی مدارس اجرایی می شود. و برخی دروس در این طرح هدف گذاری شده اند.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش طرح کلاس های آموزش و بازی راه اندازی کلاس های آموزش و بازی در برخی مدارس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسباب بازی نیست! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسباب بازی نیست! (عکس)
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در خوزستان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور