Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:36:03 GMT

متجاوزان دست از حملات و جنایت علیه بشریت بردارند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۲۹۹

متجاوزان دست از حملات و جنایت علیه بشریت بردارند

وزیر امورخارجه کشورمان با استقبال از توافق اولیه حاصل شده درخصوص یمن تاکید کرد: اکنون زمان آن است که متجاوزان خارجی دست از حملات هوایی خود و جنایات علیه بشریت دارند.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به توافق حاصل شده در استکهلم برای حل سیاسی جنگ یمن واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پیام خود نوشت: ایران از توافق اولیه به دست آمده میان طرف‌های یمنی در استکهلم تحت سرپرستی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل استقبال  و به‌طور قوی از ادامه گفت‌وگوها برای رسیدن به توافقات نهایی درخصوص تمامی مسائل حمایت می‌کند.

ظریف ادامه داد: اکنون زمان آن است که متجاوزان خارجی حملات هوایی خود و جنایات علیه بشریت (در یمن) را متوقف کنند.

مذاکرات یمنی-یمنی با حضور طرف‌های مختلف این کشور طر روزهای جاری در استکهلم پایتخت سوئد برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است

سردار نادر ادیبی مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره گرامیداشت شکست حمله نظامی آمریکا در طبس گفت: فراموشی و تحریف دو خطر عمده است که وقایع تاریخی را تهدید می‌کند. وظیفه داریم از فراموشی و تحریف جلوگیری کنیم و حوادث گذشته انقلاب را برای مردم به خصوص جوانان مرور کنیم. ذهن آنها را باید توجه بدهیم که آنچه از نظام تاکنون گذشته جز حقانیت ملت ایران که برگرفته از معارف دینی است، نبوده است.

وی افزود: ظلم دولت آمریکا و ظلم مستکبران عالم مساله‌ای است که باید با دقت با آن رو به رو بشویم. بخشی از استقلال و پیروزی‌های کشور ما در آینده مربوط به این است که جوانان ما از قوت قلبی مانند قوت قلب جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس برخوردار باشند. حوادث مهم و تاثیرگذار این انقلاب از جمله شکست حمله نظامی آمریکا در طبس و خیلی دیگر از وقایع مهم که جوانان آنها را درک نکرده اند باید برایشان بازگو شود تا به فراموشی سپرده نشود. این حوادث و وقایع باید نسل به نسل منتقل شود و آیندگان با آنها آشنا شوند. کشور ایران که در دوران طاغوت سلطه پذیر بود، امروز به یکی از محورهای مهم قدرت در منطقه تبدیل شده و پرچم فضیلت را برافراشته است.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عملیات وعده صادق و پاسخ مستقیم ایران به حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق اقتدار و ایستادگی ملت ایران را به جهانیان نشان داد. موضوع مقاومت دستاورد انقلاب اسلامی است؛ در گذشته موضوعی به نام مقاومت در مقابل مستکبرین مطرح نبود، این موضوع که با فرهنگ قرآن و معارف دینی ما آمیخته، ملت ایران را به یک ملت بزرگ و تعیین کننده برای آینده و سعادت بشریت تبدیل کرده است. مبارزه و ایستادگی‌هایی که امروز بر علیه اسرائیل و مستکبرین عالم در جبهه مقاومت شکل گرفته، محصول مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است. وعده صادق از دوران دفاع مقدس وجود داشت و تقدیم بیش از ۲۲۰ هزار شهید در این دوران اثبات می‌کند که مردم بر وعده خودشان صادق هستند و تا رسیدن به پیروزی کامل ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087336 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • توافق اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست | به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند