Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، همایش منطقه‌ای امر به معروف و نهی از منکر نیروی زمینی ارتش در خوزستان ظهر امروز سه‌شنبه، 20 آذرماه در تالار مهر لشکر 92 زرهی برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم حمیدرضا سلمانی، معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در این همایش با اشاره به ویژگی‌های عبادالرحمن در آیات پایانی سوره فرقان در کلام و رفتار گفت: امر به معروف و نهی از منکر توفیقی است که از سوی خدا عنایت شده است؛ افراد آمر به معروف و ناهی از منکر وظایف سنگینی دارند و باید خود را به بندگی خدا مسلح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران هندسه قدرت در دنیا تغییر کرده است، اظهار کرد: این پیروزی حساسیت ابرقدرت‌ها را به منطقه جنوب غرب آسیا بیشتر کرد. ایران اسلامی به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام در قدرت جهانی ایفای نقش می‌کند و یکی از مؤلفه‌های اصلی آن وجود مقام معظم رهبری است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به توطئه‌های دشمنان در مسیر انقلاب اسلامی گفت: دشمن در آغاز جنگ هشت ساله را بر کشور ما تحمیل کرد که به لطف الهی، همت مردان و هدایت‌های امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری پیروز بیرون آمدیم. دشمن پس از آن با تغییر تاکتیک، به صورت علنی به کمک کشورهای حوزه خلیج فارس وارد کار شدند.

امیر سرتیپ دوم سلمانی با تصریح به شبیخون فرهنگی دشمن در جنگ نرم، توجه به حوزه فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: امروزه مسئولیت افراد با توجه به استراتژی دشمن در حوزه جنگ نرم دوچندان است. بر این اساس، توانمندی آمران به معروف و ناهیان از منکر باید افزایش پیدا کند. دشمن به صورت شفاف وارد میدان شده و در فضای مجازی و همه عرصه‌های فرهنگی حرکت‌های از پیش تعیین شده دارد.

وی گفت: استقامت، شکیبایی، صبر، توکل به خدا، بصیرت و رازداری باید میان نیروهای آمر به معروف و ناهی از منکر باشد. آمران به معروف و ناهیان از منکر باید در رازداری نهایت تعهد را داشته باشند و در این مسیر کارکرد حُسن خلق و زبان ملایم از شمشیر هم بیشتر است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان سیاست و اقتصاد امر به معروف و نهی از منکر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت لیفان X ۷۰ اتوماتیک مدل ۱۴۰۱، ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین، لیفان X ۶۰ اتوماتیک کارکرده مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۱۰۹ هزار کیلومتر در بازار ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت لیفان X ۶۰ دنده‌ای کارکرده مدل ۱۳۹۷ هم که ۱۸۹ هزار کیلومتر کارکرد دارد ۵۲۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

لیفان X ۵۰ اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ هم امروز ۵۶۰ میلیون تومان است.

قیمت لیفان X ۷۰ اتومات کارکرده مدل ۱۴۰۱ که ۳۶ هزار کیلومتر کارکرد دارد ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

قیمت ماشین لیفان ۸۲۰ مدل ۱۳۹۷ با کارکرده ۱۷۰ هزار کیلومتر ۸۷۰ میلیون تومان آگهی شده بود.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع لیفان در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • آغاز ایران‌اکسپو از فردا/ نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری کشور
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!