Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا – دبیر هیات ورزش سه گانه خوزستان گفت: مسابقات المپیاد ورزش دوگانه کشور در رده سنی نوجوانان دختران به میزبانی اهواز برگزار شد که بانوان خوزستانی مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

فیروز حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: المپیاد ورزش دوگانه استعدادهای برتر کشور در بخش دختران امروز 20 آذرماه به میزبانی اهواز با حضور 50 ورزشکار در قالب 14 تیم در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که در نهایت تیم خوزستان به مقام سوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که در این رقابت ها تیم های چهارمحال بختیاری، اصفهان و خوزستان به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند افزود: همچنین در بخش انفرادی خانم ها پانته آ قلی پور از همدان، ملیکا نکویی از چهارمحال بختیاری و نیلوفر رضایی از اصفهان به مقام های اول تا سوم انفرادی رسیدند.
دبیر هیات ورزش سه گانه خوزستان با بیان اینکه مسابقات بخش دختران برخلاف پسران و به دلیل پوشش لباس در 2 رشته دو و میدانی و دوچرخه سواری برگزار شد گفت: خوشبختانه این رقابت ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد و دختران خوزستانی با کسب مقام سوم تیمی عملکرد قابل قبولی داشتند.
وی هدف از برگزاری این رقابت ها را پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان دوگانه کشور دانست و گفت: شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی و تقویت تیم های ملی برای حضوری قدرتمند در المپیک 2022 جوانان از دیگر اهداف برگزاری این رقابت ها است.
به گزارش ایرنا این رقابت ها با حضور خانم فروزان زاهد منش نایب رییس فدراسیون ورزش سه گانه کشور برگزار شد.
گفتنی است المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رده سنی 12 تا 15 سال در رشته های ورزشی شامل اسکیت، اسکواش، بسکتبال 3*3، بسکتبال سالنی، بدمینتون، تنیس، تنیس روی میز، تیراندازی، تیر و کمان، تکواندو، جودو، دوچرخه سواری، دو و میدانی، راگبی، ژیمناستیک، سه گانه، سنگ نوردی، شطرنج، شمشیر بازی، فوتسال، فوتبال، قایقرانی، کبدی، کاراته، وزنه برداری، ووشو، والیبال سالنی، هندبال سالنی و هاکی در حال برگزاری است.
9879/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سه گانه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم ریکرو بانوان کشورمان امروز برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان تمرینات خود را در زمین مسابقات برگزار کرد.

یسنا پورماهانی از کیش به همراه مبینا فلاح و حوریه حاجی حسینی ترکیب تیم ملی ریکرو بانوان را تشکیل می‌دهند.

مهسا بدخشان به عنوان مربی ریکرو و سونگ چیل هونگ نیز به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند.

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی و فائز محمدی نیز در بخش مردان در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری