Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:18:29 GMT

قلعه نویی به کمیته اخلاق احضار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۳۶۹

قلعه نویی به کمیته اخلاق احضار شد

صحبت های جنجالی سرمربی سپاهان با واکنش کمیته اخلاق رو به رو شد.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان بعد از صحبت های جنجالی خود درباره کمیته داوران، علیرضا فغانی و حمایت از پرسپولیس به کمیته اخلاق احضار شد.


در شرایطی که قلعه نویی قبل و بعد از مسابقه صحبت های خاصی را مطرح نکرد بعد از دیدار با پرسپولیس در مصاحبه با ورزش سه و چند رسانه دیگر موضوعاتی را مطرح کرد که با واکنش تند کمیته اخلاق رو به رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به این ترتیب سرمربی سپاهان باید برای ارائه توضیحات پیرامون صحبت های خود به کمیته اخلاق مراجعه کند. جالب آنکه سرمربی سپاهان پیش از این و در صحبت های جنجالی خود این موضوع را پیش بینی کرده بود.

 

امیر قلعه نویی(سرمربی) فدراسیون فوتبال فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سرمربی فدراسیون فوتبال فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" حمید مطهری، سرمربی سابق نساجی، که در  یک سال گذشته عضوی از کادر فنی تیم ملی بود و در کنار امیر قلعه نویی جام ملت های آسیا را تجربه کرد از این پس عضوی از کادر فنی تیم تراکتور خواهد بود.

با جدایی مطهری از کادر فنی تیم ملی حالا قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال باید دنبال یک مربی جدید برای پر کردن جای مطهری باشند هر چند هنوز بحثی در این باره مطرح نشده و گزینه‌ای هم موجود نیست که مذاکرات در این زمینه آغاز شود.

نکته جالب اینجاست که بعد از جام ملت‌های آسیا شایعاتی درباره تغییرات کادر فنی تیم ملی و دستیاران قلعه‌نویی شنیده می‌شد و حتی شایعه شد مطهری از این کادر جدا می‌شود تا مربی دیگری جانشین او شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد و در نهایت مطهری با پیشنهاد تراکتور به این تیم پیوست تا حالا قلعه‌نویی دنبال یک دستیار جدید در حد و اندازه مطهری باشد.

در حال حاضر غیر از آنتونیو مانیکونه ایتالیایی، مربیانی مثل سعید الهویی، آندرانیک تیموریان و رحمان رضایی به عنوان دستیار کنار قلعه‌نویی حضور دارند و علی اصغر قربانعلی‌پور نیز مربی بدنساز تیم ملی است.

باید دید قلعه‌نویی و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال برای جانشینی مطهری سراغ یک مربی ایرانی دیگر خواهند رفت یا بحث گزینه خارجی هم مطرح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد