Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل ازدواج و خانواده با بیان اینکه ایجاد وابستگی و دلبستگی قبل از ازدواج فرد را کر و کور می کند، گفت: به امید تغییر شخصیت فرد مقابل ازدواج نکنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ۸دی، حجت الاسلام حسین دهنوی صبح امروز در ویژه برنامه روز دانشجو با عنوان “الفبای ازدواج” در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه باید به اصل ازدواج در زندگی توجه کرد، اظهار کرد: هر شخص باید با فرد متناسب خود، ازدواج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با کسی ازدواج کنید که نیازهای شما را برطرف کند، گفت: گاهی افراد وارد یک رابطه عاطفی شده و ازدواج می کنند لیکن شکست می خورند چون این ازدواج بر اساس ظاهر شکل می گیرد.

این کارشناس خانواده، گفت: ایجاد وابستگی و دلبستگی قبل از ازدواج در نهایت شیدایی فرد را نابینا و ناشنوا می کند و بلاهایی بر سر زندگی می آورد.

دهنوی به وجود حس تعلق در تمام زنان اشاره کرد و افزود: هیچ زنی دوست ندارد که همسر خود را با کسی شریک شود.

این کارشناس مسائل ازدواج با بیان اینکه تنها عشق است که انسان را مجبور به ازدواج با غیر می کند، گفت: مواظب عشق های کر و کور کننده باشید و به امید تغییر شخصیت فرد مقابل ازدواج نکنید.

 

** در ازدواج بر پایه عقل تصمیم بگیرید

دهنوی با بیان اینکه اگر مادری مذهبی است دلیل نمیشود فرزند او نیز مذهبی باشد، تاکید کرد: در ازدواج هایتان تحقیق و جست وجو کنید و با عقل تصمیم بگیرید.

وی خطاب به جوانان تصریح کرد: دختران و پسران سخت گیری نکنند، برخی دختران ما به دنبال کسی هستند که در همه امورات شبیه هم باشند اما کمی تغییر مسئله ای نیست.

کارشناس مسائل ازدواج با بیان اینکه باید خانم و آقای هم مذهب باهم ازدواج کنند افزود: خیلی موافق ازدواج شیعه و سنی نیستم.

وی اصل همتایی خانوادگی را در ازدواج امری مهم دانست و بیان کرد: با ازدواج دختر و پسر دو خانواده نیز باهم ازدواج می کنند.

کارشناس مسائل اردواج با اشاره به اصل طبقاتی در ازدواج گفت: اگر پسری از نظر اقتصادی به عدد ۱۴ می رسد بهتر است با خانمی که به عدد ۱۰ می رسد ازدواج کند.

کارشناس مسائل مذهبی همتایی فرهنگی را آخرین اصل همتایی خواند و بیان کرد: اگر افراد از یک مذهب و مسلمان ولی با دو کشور متفاوت باشند با مشکل مواجه می شوند زیرا فرهنگ آنها فرق دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر قرار می‌گیرد که اوسمار ویه‌را بار دیگر باید ترکیب خود را دستخوش تغییر کند.

به گزارش مهر، بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت انضباطی در حالی رخ می‌دهد که امید عالیشاه با دریافت کارت قرمز در دیدار با سپاهان نمی‌تواند در قائم‌شهر بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد.

از این رو اوسمار ویه را چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب تیمش ندارد. وحید امیری با وجود شرایط مطلوبی که دارد هنوز نمی‌تواند ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کند. از سوی دیگر سعید صادقی نیز مدت هاست از فرم ایده آل فاصله گرفته تا در سه ماه گذشته به طور کامل از ترکیب خارج شود.

محمد خدابنده‌لو نیز دیگر گزینه کادرفنی سرخپوشان برای جانشینی امید عالیشاه است که امروز هم در تاکتیک‌های تیمی حضور داشت. حالا باید دید اوسمار کدام بازیکن را برای این امر انتخاب می‌کند تا بتواند در چمن ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به یکی از اهداف مهم خود که کسب سه امتیاز و حضور در کورس قهرمانی با استقلال است دست پیدا کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903186

دیگر خبرها

  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • هلال سفید انتهای ناخن را جدی بگیرید + رازهای مهم
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید