Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین کشتی حامل روغن خام از نوع آفتابگردان در بندر امیر آباد بهشهر پهلو گرفت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران ، این محموله روغن خام به منظور تنظیم بازار مصرف از کشور روسیه، صبح امروز وارد بندر امیر اباد بهشهر شد .

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: کشتی تجاری Lankaran با ظرفیت 5 هزار و 500 تن روغن خام خوراکی آفتابگردان به صورت فله از روسیه در بندر امیرآباد پهلو گرفت و فرآیند تخلیه آن توسط همکاران ما در شرکت غله آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد جعفری افزود: با قرار 66 هزارتن در دو بخش 33 هزار تن در غالب ذخائر استراتژیک  ، سومین کشتی وارد بندر امیرآباد شد .

وی تصریح کرد: این محموله بعد از بارگیری در انبار بصورت 250 تانکر 20 تنی از بندر خارج می شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور با بیان اینکه روغن خوراکی سهم قابل توجهی را در سبد غذایی خانوار ایرانی به خود اختصاص داده است عنوان کرد: از آنجائیکه روغن خام خوراکی آفتابگردان نسبت به سایر روغن ها از کیفیت بالایی برخوردار است تلاش می شود روغن مورد نیاز مردم و همچنین تامین ذخایر استراتژیک کشور از این نوع روغن تهیه شود.

جعفری افزود اگر شرایط مهیا باشد پیش بینی می شو د در آینده این میزان  تا صد هزار تن در استان مازندران افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 همچنین افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران 5 هزار تن روغن خام خوراکی آفتابگردان برای سومین بار از روسیه در دو مرحله 33 هزار تنی وارد بندر امیر آباد شد  و این میزان واردات روغن خام خوراکی آفتابگردان برای تامین بخشی از ذخایر استراتژیک کشور می باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ورود کشتی روغن خوراکی بندر امیر اباد مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم

فرزانه شهردار و دبیر برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر گفت: این جشنواره روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح در ورودی انبار الوم جنب سی ان جی آغاز خواهد شد.

او افزود: امسال برای اولین بار این جشنواره در چهار نژاد خارجی، بلوچ، ترکمن و کرد برگزار می‌شود.

فرزانه ادامه داد: مالکین شتر‌ها می‌توانند برای شرکت در این جشنواره با تلفن‌های ۰۹۱۱۱۷۱۷۹۸۷ و ۰۹۱۱۳۷۱۳۲۹۸ تماس بگیرند و ثبت نام کنند.

شهردار انبارالوم افزود: برپایی غرفه‌های فروش فرآورده‌های شتر، اجرای موسیقی و فروش صنایع دستی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

به گفته فرزانه تاکنون ۷۰ مالک شتر برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده اند و از هر نژاد ۳ شتر برتر انتخاب و از سبوس رایگان بهره مند می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان