Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@21:27:27 GMT

نمایشگاه شب یلدا در کرمانشاه برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۴۱۷

نمایشگاه شب یلدا در کرمانشاه برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر حامد وفاپور مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: سومین نمایشگاه سراسری "شب یلدا"در کرمانشاه برگزار می‌شود.

او از برپایی سومین نمایشگاه سراسری ویژه شب یلدا در کرمانشاه از 25 تا 30 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در انتهای پارک شاهد خبر داد و افزود: این نمایشگاه در فضای 2500 مترمربع و در قالب 100 غرفه برپا می‌شود و انواع اقلام مورد نیاز شب یلدا مانند آجیل، خشکبار و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از تخفیف 15 درصدی این نمایشگاه  عنوان  کرد و گفت: ساعت بازدید از نمایشگاه نیز از 15 تا 20 و 30 دقیقه در نظر گرفته شده است.

دکتر وفاپور ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه‌هایی از شهرهای کرمانشاه، تهران، یزد، کرمان، شیراز، اصفهان، اردبیل، زنجان، همدان، رشت و استان مازندران حضور دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خشکبار روابط عمومی شب یلدا نمایشگاه بین المللی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد

داود منافی پور دبیر مجمع جهانی علی اصغر گفت: دوخت لباس شیرخوارگان حسینی از سال ۱۳۸۶ به طور رسمی و با هزینه‌های مردمی آغاز شد و داوطلبان هر ساله از ولادت حضرت علی اصغر (ع) تا اولین جمعه ماه محرم در این کارگاه گرد هم می‌آیند و شروع به دوخت لباس‌های سبز علوی برای این مراسم می‌کنند..

او افزود: هر ساله حدود ۵۰۰ هزار دست لباس دوخته و در سطح کشور توزیع می‌شود. کارگاه دوخت لباس مرکزی که در تهران برپا می‌شود علاوه بر دوخت لباس‌های استان تهران، لباس‌های شیرخوارگان حسینی را در سطح بین المللی نیز تامین می‌کند.

دبیر مجمع جهانی علی اصغر ادامه داد: هزینه‌های این کارگاه کاملا مردمی است و خرید پارچه، نخ و مابقی مایحتاج از نذورات مردمی تهیه می‌شود. این لباس‌ها پس از دوخت توسط بانوان بسته بندی شده و مزین به سربند یا صاحب‌الزمان (عج) می‌شود.

منافی پور بیان کرد: همزمان با افتتاح این کارگاه ۷۲ کارگاه دوخت لباس در ایران اسلامی و چهار کشور بحرین، عراق، هندوستان و ترکیه کار خود را آغاز خواهند کرد.

او تصریح کرد: بزرگ‌ترین محفل شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی و در نخستین جمعه ماه محرم برپا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )