Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران از خمین، «محمدرضا رزاقی» مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و جمعی از شرکت کنندگان در همایش مدیران مدارس شاهد ابتدایی از استان های  کرمانشاه، اصفهان و مرکزی با حضور در شهرستان خمین ضمن ادای احترام نسبت به آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از بیت و زادگاه حضرت امام خمینی(س) بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی، پرورشی و اجرایی مدارس شاهد ابتدایی به مدت 2 روز و با حضور 60 مدیر و کارشناس دوره ابتدایی از استان های کرمانشاه، اصفهان و مرکزی در خمین در حال برگزاری است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اسلامی ایران اصفهان حضرت امام حضرت امام خمینی وزارت آموزش و پرورش منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۱۱ هزار نفر در مدارس استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی مدیر ظهر سه شنبه به منظور بازدید و نظارت میدانی در ۴ شهرستان چوار، ایوان، بدره و دره شهر حضور یافت.

در این بازدیدها که جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، درویشی را همراهی می‌کردند، ابتدا و تا قبل از اذان ظهر شهرستان‌های چوار و ایوان مورد بررسی قرار گرفت و سپس در بعدازظهر همین روز مدیر کل استان در جمع همکاران شهرستان‌های بدره و دره شهر حضور یافت و ضمن دیدار با همکاران اداری به بررسی روند کار ستاد اسکان مهمانان نوروزی پرداخت و از نزدیک در جریان خدمات دهی به مسافران قرار گرفت.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش استان ایلام با در اختیار گذاشتن ۱۳۰ واحد آموزشی و ۷۲۶ کلاس درس تا امروز بیش از ۱۱ هزار نفر روز پذیرش مهمان در ایام نوروز ۱۴۰۳ داشته است.

کد خبر 6062998

دیگر خبرها

  • مشکلات مسجد تاریخی جامع سمنان زیر ذره بین جمعی از موثرین و مطالبه گران سمنانی!
  • دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • اسکان ۱۱ هزار نفر در مدارس استان ایلام
  • طاق‌ بستان، پربازدیدترین جاذبه تاریخی کرمانشاه
  • تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها