Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاری شینهوا، ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن با توجه به واقعیات جدید در سوریه خواستار رویکرد جدیدی در برابر بحران این کشور ویران شده از جنگ شد. 

الصفدی در دیدار با استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه گفت: رویکرد جدید برای کمک به مردم سوریه ضرورت دارد تا در کشور خودشان امنیت و ثبات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وزير امور خارجه اردن با انتشار بیانیه اعلام کرد الصفدی در این دیدار گفت: همه تلاش ها باید بر حمایت از سوریه و حفظ اتحاد و تمامیت ارضی این کشور متمرکز باشد. وی بر حمایت اردن از راه حل سیاسی درسوریه تاکید کرد و گفت : کشتار و ویرانی باید متوقف شود. وزیر امور خارجه اردن در مورد اردوگاه پناهجویان سوری الرکبان گفت: کلید حلال این مشکلات اجازه بازگشت پناهجویان به خانه هایشان است.
در مقابل دی میستورا هم در مورد تلاش های اردن برای دستیابی به راه حل سیاسی در سوریه ابراز خرسندی کرد. دی میستورا اعلام کرد بیستم دسامبر گزارشی را برای ارزیابی پیشرفت در روند حل بحران سوریه به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارائه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: الصفدي وزير امور خارجه اردن دي ميستورا سازمان ملل متحد اردوگاه پناهجويان راه حل سياسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل‌زده

جواد قناعت، امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران درخصوص پیگیری انجام شده برای بازماندگان از کنکور در شهرستان مرزی زیرکوه به دلیل وقوع سیل افزود: امروز برگزاری کنکور سراسری را در سطح کشور داشتیم و چندین مسیر اصلی و فرعی شهرستان زیرکوه به دلیل شدت بارندگی و سیلاب مسدود شد و برخی از داوطلبان کنکور به محل حوزه‌های آزمون نرسیدند.

وی افزود: این موضوع نگرانی‌هایی برای خود داوطلبان و والدین آنان ایجاد کرده، لذا طی تماس تلفنی با دکتر پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور، اوضاع امروز شهرستان زیرکوه تشریح شد تا برای داوطلبان چاره‌اندیشی صورت گیرد.

قناعت بیان کرد: در این تماس تلفنی، قرار شد برای دانش آموزانی که به دلیل وقوع سیل و مسدودی راه‌ها به حوزه‌های آزمون نرسیدند مساعدت لازم و تصمیم گیری جدیدی صورت بگیرد تا این بزرگواران از نگرانی دربیایند.

استاندار بیان کرد: با این وجود اگر دانش آموزی نتوانسته به کنکور برسد نگران نباشد، جبران خواهد شد و تصمیم خوب و جدیدی را سازمان سنجش کشور برای آنها خواهد گرفت.

وی با اشاره به بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی، گفت: تمام دستگاه‌های متولی و تیم‌های امدادی در سطح استان در حالت آماده باش هستند تا کمترین آسیب ناشی از سیل به مردم برسد.

منبع: ایسنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل‌زده
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور