Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون اول رئیس جمهور از فاز سه طرح توسعه بندر شهید رجایی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت عملیاتی بزرگ‌ترین بندر تجاری ایران قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، اسحاق جهانگیری در دومین روز از سفر خود به استان هرمزگان با حضور در بندر شهید رجایی، از بخش‌های مختلف این بندر از جمله فاز سه طرح توسعه پایانه کانتینری بندر بازدید کرد و با توضیحات محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی و مسئولین بندر شهید رجایی، از ظرفیت واردات، صادرات و روند خدمات‌رسانی بندر یادشده مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید از بندر شهید رجایی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای توسعه بندر شهید رجایی، افزود: براساس برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این بندر قابلیت پهلوگیری بزرگ‌ترین کشتی‌ها را پیدا خواهد کرد تا این کشتی‌ها بتوانند در بندر شهید رجایی عملیات تخلیه و بارگیری را با سرعت انجام دهند.

وی تصریح کرد: علی رغم همه محدودیت‌های اعمال‌شده در تجارت خارجی کشور، تاکنون میزان عملکرد بنادر از نظر ورود و خروج کالا بسیار خوب بوده و نسبت به سال های قبل کاهش قابل توجهی نداشته است.

معاون اول رئیس جمهور افزود: جلسه‌ای با مدیران و مسئولان گمرک برگزار خواهیم کرد تا ماندگاری کالا در گمرک هر چه بیش‌تر کاهش پیدا کند و با همکاری گمرکات و سازمان های ذی‌ربط، کالاها هر چه سریعتر ترخیص شوند و در دسترس مردم قرار گیرند.

وی با اشاره به اهمیت استان‌های مرزی در واردات و صادرات کشور افزود: استان هرمزگان یکی از مهم‌ترین استان های مرزی است که حیات اقتصادی کشور به این استان وابسته است و انتظار داریم که دستگاه‌های ملی و استانی شرایط را به گونه ای مهیا کنند که فعالان اقتصادی بتوانند با شرایط بهتری نسبت به صادرات و واردات کالا اقدام کنند.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر این که هیچ محدودیتی برسر راه واردات کالاهای اساسی وجود ندارد، تصریح کرد: کالاهای اساسی به میزان لازم در کشور در حال ترخیص و تخلیه هستند و حتی برای سال ۹۸ نیز سفارش توسط بخش خصوصی به ثبت رسیده و منابع موردنیاز آن نیز پیش‌بینی‌شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: گمرک بندر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر

دهقان منشادی  شهردار اشکذر گفت: طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر با هندسه هشت ضلعی ترکیب و با ستون‌های مدور با الهام‌گیری از معماری ایرانی و اسلامی بوده که در شرایط فعلی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی، اجرای طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر را جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام والای آنها دانست، ابراز امیدواری کرد؛ با ساخت یادمان شهید گمنام در پارک بزرگ شهر برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی در این محل اجرا خواهد شد.

شهردار اشکذر خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجموعه شهرستان پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اردیبهشت ماه در پارک بزرگ شهر تشییع می‌شود که جزئیات برگزاری مراسم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • تاثیر موسیقی بر شعر فارسی / شرایط تحول پذیری شعر فارسی از سلیقه جامعه / تلاشی بزرگ برای حفظ اصالت و توجه به تحول