Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمان:بسیج دانش آموزی حضرت زینب (س) سپاه شهرستان بافت با همکاری آموزش و پرورش بافت دانش آموزان دختر متوسطه دوم مدرسه های شهرستان را در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی استان خوزستان اعزام کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) سپاه بافت خانم حمزه نژاد در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور تصریح کرد: امروز توانستیم دانش آموزان دختر دبیرستان‌های متوسطه دوم شهرستان را تحت عنوان اردوی راهیان نور به مناطق جنگی اعزام کنیم، اردوی راهیان نور که مقام عظمای ولایت از آن بعنوان گنجینه‌ای عظیم یاد می‌کند، بدون شک راه مقابله با تبلیغات و جنگ نرم دشمن همین اردو‌های راهیان نور است که دانش آموزان که سرمایه‌های اصلی و آینده سازان این مملکت هستند عملا با فرهنگ ایثار و شهادت حفظ روحیه بسیجی، بازگو شدن خاطرات جنگ تحمیلی و فداکاری رزمندگان و شهدا، حفظ فرهنگ دفاع مقدس و انتقال به نسل آینده آشنا شده و آنرا درک خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در پایان گفت در این اردو تعداد 187 دانش آموز در قالب 5 اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عملیات بزرگ شامگاه ۲۵ فروردین ماه سپاه پاسداران شور و نشاط خاصی را در دل ملت ایران مخصوصا فرزندان حاج قاسم برپا کرده است.   پاسخ کوبنده بود، بزنی می‌خورید، دوران بزن دررو تمام شده، انتقام بچه‌های غزه گرفته شد، اسرائیل نابود می‌شود، بخشی از صحبت‌ها دانش آموزان ایلامی در جشنی بود که به مناسبت تنبیه صهیونیست‌ها برگزار کرده بودند.   امروز دانش آموزان با زبان کودکانه گفتند که پرچم پر افتخار ایران عزیزمان همواره بر بلندای اقتدار در اهتزاز است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد