Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:44:09 GMT

هفتمین کنگره جراحی خراسان در مشهد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۵۸۶

هفتمین کنگره جراحی خراسان در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- هفتمین کنگره جراحی خراسان با محور مدیریت عوارض جراحی با حضور جراحان و متخصصان رشته های مختلف پزشکی در این استان روز سه شنبه در مشهد آغاز شد.

به گزارش ایرنا در این کنگره جراحان و متخصصان رشته های مختلف نظیر ارتوپدی، ارولوژی، بیهوشی، اطفال، پلاستیک و ترمیمی، توراکس، زنان، قلب، گوش، حلق و بینی و مغز و اعصاب حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر علمی این کنگره محورهای آن را کنترل عفونت در اعمال جراحی، مدیریت درد در اعمال جراحی، تازه های مراقبت پرستاری در اعمال جراحی، جایگاه و نقش مدیریت پرستاری و مامایی در عوارض جراحی عنوان کرد.
دکتر حسین درخشان افزود: نقش آموزش به بیمار و خود مراقبتی در کاهش عوارض جراحی، راهکارهای کاهش عوارض جراحی گروه های آسیب پذیر، نقش پرستاری در ارتقای سلامت روان بیماران درآستانه عمل جراحی، بازتوانی و مراقبت های بلند مدت پس از جراحی از دیگر محورهای این کنگره است.
وی اظهار داشت: در این همایش 2 کارگاه شامل 'مدیریت زخم' و 'کنترل عفونت' نیز برپا می شود.
هفتمین کنگره جراحی خراسان که به همت جامعه جراحان خراسان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد مدت چهار روز ادامه دارد.
3027 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كنگره جراحي خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند