Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ عبدالله محمودزاده ظهر امروز در همایش منطقه ای امر به معروف و نهی از منکر نیروی زمینی ارتش در خوزستان با تأکید بر لزوم اهمیت دادن به جلسات امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر تأثیرگذاری های بسیاری دارد و از پلیدی و زشتی ها جلوگیری و منجر به حل مشکلات مختلف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح همه ارزشی، انقلابی و با روحیه جهادی هستند، افزود:این نیروها در امنیت و حفظ مرزها سرآمد هستند و می توانند در مسائل فرهنگی و اجتماعی در جامعه نیز پیشتاز باشند که راه تحقق چنین هدفی امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح تصریح کرد: باید مطالبه گری کنیم تا امر به معروف و نهی از منکر همیشه زنده باشد و تأثیرات عظیم و وسیع خود را بر جامعه بگذارد.

سردار سرتیپ محمودزاده با تأثیرگذاری جهانی ایران در دوران دفاع مقدس بیان کرد: نیروهای مسلح در کنار مردم هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردند و اکنون هم می توان جامعه را مدیریت و یک محیط سالم اجتماعی داشته باشیم.

وی با اشاره به آثار و برکات عظیم دنیوی و اخروی امر به معروف و نهی از منکر گفت: در امر به معروف و نهی از منکر عامل بودن خیلی زیبنده است ولی شرط نیست؛ اطلاع داشتن از معروف و منکر می تواند به امر و یا نهی منجر شود.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح تأکید کرد: باید فضای امر به معروف و نهی از منکر را به یک گفتمان پررنگ تر تبدیل کنیم؛ هر کدام از نیروهای مسلح باید خود را برای امر به معروف و نهی از منکر مسئول بداند.

سردار سرتیپ محمودزاده عنوان کرد: نباید به کارهای انجام شده فعلی اکتفا کرد چون دشمنان هجوم بسیاری دارند و نباید لحظه ای غافل شد.

وی اضافه کرد: نیروها باید با انگیزه، روحیه و دلسوزی بیشتری فعالیت ها را پیش ببرند چون دشمنان و شیطان در یک قدمی ما قرار دارد.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: یکی از شهدا در وصیتنامه خود به مادرش اعلام کرده که بعد از من گریه نکن ولی زمانی که مردان غیرت و زنان عفت را فراموش و جامعه ما را بی غیرتی و بی عفتی گرفته باشد؛ مادرم آن وقت گریه کن که اسلام در خطر است.

سردار سرتیپ محمودزاده تصریح کرد: بعد از ۳۵ سال که از عمر انقلاب گذشته بود، مقام معظم رهبری فرمانی را برای نیروهای مسلح صادر کردند تا شورای امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح تشکیل شود.

وی اظهار کرد: بنا به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری هرچند که نیروهای مسلح همیشه باید آماده باشند ولی دیگر جنگ سخت رخ نمی دهد و برنامه ریزی دشمنان بر جنگ نرم پایه گذاری شده و میلیاردها دلار برای آن هزینه می کند تا باورها، اعتقادات و ذائقه مردم را تغییر بدهد.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر خطاب به حاضران بیان کرد: هجوم فرهنگی برای استحاله فرهنگی در ایران از سوی دشمنان کلید خورده و باید هوشیار باشیم.

سردار سرتیپ محمودزاده در پایان عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که نیروی انقلابی، فداکاری و ایثار را ابتدا در میان اقشار تأثیرگذار و سپس در میان عامه مردم کمرنگ کند که این نقشه ها قطعا با هوشیاری ملت نقش برآب خواهد شد.

کد خبر 4482517

منبع: مهر

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر خوزستان نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۰/ «ماموریت انجام شد»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح: نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند. - اخبار ویژه نامه‌ها -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید: 

1- قدردانی رهبر انقلاب از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر 

2- پشتیبانی اقتصاد ایران از تغییر راهبرد نظامی کشور 

3- آخرین جزئیات از فرایند "برقی‌سازی خودروها و موتورسیکلت‌ها" 

4- راهکار 6 بندی برای حل مسئله ارز/ گفتگو با حسین صمصامی 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • فیلم| توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح | باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت + فیلم
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۰/ «ماموریت انجام شد»
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد