Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@20:34:58 GMT

طرح توسعه ورزش فرهنگیان با اولویت زنان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۶۰۷

طرح توسعه ورزش فرهنگیان با اولویت زنان

وزیر آموزش و پرورش در راستای اجرا سند تحول بنیادین طی دستورالعملی طرح توسعه ورزش فرهنگیان، با اولویت زنان را جهت اجرا به استان‌ها ابلاغ کرد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سید محمد بطحایی در راستای اجرای راهکارهای 8-2 و12-3 سند تحول بنیادین و بر اساس مصوبه هیئت وزیران، آئین‌نامه توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت  را در قالب برنامه ملی ارتقای تندرستی و نشاط زنان و دختران، به استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس توسعه و تقویت جسمی، روحی و روانی فرهنگیان به ویژه زنان فرهنگی، افزایش نشاط، شادابی و ارتقای سطح کیفیت و سبک زندگی سالم و فعال و ترویج  فرهنگ ورزشی به منظور توسعه شاخص‌های سلامت فرهنگیان از اهداف این برنامه است.

تاکید بر افزایش کمی و کیفی فعالیت ورزشی، بهره‌مندی از ظرفیت بالای محیط‌های ورزشی، ایجاد فرصت برای مشارکت همکاران و رفع بی عدالت‌های جنسیتی، توجه به تحکیم بنیان خانواده و سلامت مادران از جمله اصول  و سیاست‌های حاکم بر این برنامه است و شورای سیاستگذاری آن در سه سطح ستادی استانی و منطقه‌ای تشکیل می‌شود.

حل مشکل حقوق معلمان خارج از کشور/ارسال حواله ارزی به چهار کشوردو شرط برای استخدام معلمان حق‌التدریستوییت بطحایی درباره رتبه‌بندی معلمان

انتهای پیام/

R1014132/P1014142/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش معلمان فرهنگیان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش معلمان فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش معلمان فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که شامگاه یکشنبه به همین منظور در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد، مالک پناهی تمشیت مدیریت امور پردیس های استان اردبیل اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری «دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام جمهوری اسلامی است.» و بر این اساس بکارگیری تمام توان دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت در راستای تربیت معلمان در تراز جمهوری اسلامی ضروری است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با تسلیت سالگرد شهادت استاد اخلاق و علم، شهید مطهری و تبریک هفته معلم، به اهمیت دانشگاه فرهنگیان اشاره و خاطرنشان کرد: معلمان انسان ساز هستند و می توانند در تربیت فرزندان کشور تاثیر گذار باشند.

مهدی رهبر بیان کرد: به همین دلیل شغل معلمی به مثابه شغل انبیاء قلمداد می شود چرا که در این حرفه هدایت و آموزش همراه با هم انجام می شود.

حجت السلام حمیدوند مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز با اشاره به آیات قرآن بر والا بودن جایگاه و ارزش معلمی و مسئولیت خطیر آن تاکید کرد و گفت: هدف این دانشگاه تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی و تحویل آن‌ها به نظام آموزش و پرورش است چرا که این دانشجومعلمان آینده سازان این مملکت هستند.

سرپرست جدید بنت الهدی صدر اردبیل نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: اولین نکته مهم در بیانات مقام معظم رهبری بحث تبیین و جایگاه مقام معلمی است، ایشان معلمی را یک حرفه می دانند و تاکید دارند اگر بخواهیم معلمان خوبی داشته باشیم تا نسل با ارزش تربیت کنند قطعا باید جایگاه معلمی تبیین شود.

لیلا رئیسی افزود: رهبر معظم انقلاب، دانشگاه فرهنگیان را دانشگاه تربیت نسل جدید می داند و تاکید دارد که امنیت، سلامت، ارزش و معنویتمان را مدیون نیروی انسانی هستیم و نیروی انسانی را دانشگاه فرهنگیان تربیت می کند.

وی گفت: امیدواریم با همیاری و همدلی و کمک جمعی مسئولان، در تحقق اهداف دانشگاه فرهنگیان گام برداریم.

کد خبر 6097186

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند