Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:45:20 GMT

آلودگی هوا و مشکل حنجره عامل جدایی ربیعی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۷۲۷

آلودگی هوا و مشکل حنجره عامل جدایی ربیعی

در ادامه رقابت ها لیگ آزادگان ازهفته پانزدهم دو تیم آلومینیوم اراک و بادران تهران به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند .

به گزازش "ورزش سه"،  این دیدار که با حواشی بسیاری همراه بود در پایان به درگیری بین تماشاگران آلومینیوم و بادران انجامید که در نهایت با استعفای  محمد ربیعی مربی اخلاق مدار آلومینیوم همراه شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او درهمین رابطه گفت:« من ازتمامی مردم اراک وهواداران و تمام عوامل این تیم تشکر می کنم و آرزوی توفیق برای تمامی مردم استان مرکزی و کارگران آلومینیوم اراک دارم .»


او درادامه  افزود:«من از دو ماه پیش دچار مشکل شدید حنجره شده بودم  که دکتر متخصص من که دراراک است  به من توصیه کرد که به علت سوخت مازوت شدیدی که در این شهر وجود دارد به شدت برای حنجره خطرناک است و اگر می توانید در اراک کار نکنید. من به  مدت  دو ماه با بلند گو در سر تمرینات حضورپیدا می کردم واین باعث شد مشکل من از حالت مزمن به حاد تبدیل شود. همان طور که اشاره کردم  آلودگی بیش از حد هوا و سوخت مازوت و موارد شیمیایی  من را  مجاب به استعفا  نمود.»


وی درارتباط با این سوال که  پس مشکلی با مجموعه اراک نداشتید بیان کرد:« به هر حال در هر مجموعه ای اختلاف نظرات وجود دارد ولی شاید دلیل اصلی همین مشکل حنجره من بود، اما  واقعا از لحاظ فکری ، ذهنی و روحی شرایط ادامه همکاری را نداشتم  و استعفا دادم. این در شرایطی است  که  خیلی خوشحالم که در این 48 ساعت همه بازیکنان و مردم این شهر و هوارادان من را مورد لطف خودشان  قرار دادند و سعی کردند که من را  متقاعد به ماندن کردند؛ اما انصافا شرایط ادامه همکاری را نداشتم و از همه آنها سپاسگزارم و دست تک تک آنها را می فشارم .»


وی همچنین گفت:« من  به هیج وجه دلم نمی خواهد به حاشیه ها بپردازم چرا که هیچ وقت به دنبال چنین مسائلی نبودم ولی باید بگویم که در این مدت حضورم بهترین نتایج تاریخ فوتبال اراک گرفته شد. یک نیم فصل کامل جزو مدعیان بودیم و خدا را شاکرم که دستاورد بزرگی به جا گذاشته ام و درعین حال فوتبال قابل قبولی هم از جانب این تیم  ارائه می شد که امیدوارم این موفقیت ها در آینده ادامه داشته باشد.»


او در پایان هم خاطر نشان کرد:« از استاندار محترم استان مرکزی، از هیئت مدیره و مدیر عامل نیز کمال تشکر را دارم و همه این عوامل در طول این نیم فصل بسیار زحمت کشیدند .»

 

دسته یک محمد ربیعی (مربی) آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در این نشست که در مسجد فاطمه زهرا(س) کوی امام علی(ع) شهر اراک برگزار شد، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: مردم منطقه مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف اجتماعی فرهنگی و معیشتی مطرح کردند و مقرر شد این جلسات با حضور میدانی مدیران در محلات مختلف برگزار شود تا بتوانیم حداقل قسمتی از این مشکلات را در مدت کوتاه مرتفع کنیم.
باقری افزود: این نشست‌ها به صورت مستمر در محلات و مناطق حاشیه نشین به خصوص شهر ساوه نیز برگزار خواهد شد.

استاندار مرکزی در این نشست حمایت از گروه‌های مردم را یک تکلیف دانست که باید مورد توجه جدی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
مخلص الائمه افزود: گروه‌های مردمی نیز باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند و امور مختلف را در مسیر درست پیگیری کند.
 برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد